افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

اجرای طرح های طلایی روی دیوار ایستگاه های اتوبوس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 364908
اجرای طرح های طلایی روی دیوار ایستگاه های اتوبوس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنه شهردار منطقه هشت تهران از اجرای طرح های تذهیب و نازک کاری دیوارهای ۹۸ ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد. تنه با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و تاکید بر بهسازی، توسعه و نگهداری امکانات شهری، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش چشمگیر استفاده دانش […]

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنه شهردار منطقه هشت تهران از اجرای طرح های تذهیب و نازک کاری دیوارهای ۹۸ ایستگاه اتوبوس در این منطقه خبر داد.

تنه با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و تاکید بر بهسازی، توسعه و نگهداری امکانات شهری، گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش چشمگیر استفاده دانش آموزان از وسایل حمل و نقل عمومی، نوسازی و جایگزینی فضاهای شهری انجام شد. دیوار کلیه ایستگاه های اتوبوس موجود در منطقه در دستور کار اداره حمل و نقل و ترانزیت منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه با بیان اینکه منطقه 8 در بین مناطق 22 گانه اولین منطقه است گنه وی مجوز اجرای این طرح را در تمامی ایستگاه های اتوبوس منطقه دریافت کرده است، افزود: خوشبختانه منطقه 8 به عنوان یک منطقه پیشگام، اجرای این طرح های طلا و لجن بر روی دیوار ایستگاه های اتوبوس را در دستور کار دارد این طرح هایی که در بیش از 70 درصد ایستگاه های اتوبوس منطقه یافت می شود با دیوارهای شیشه ای جایگزین شده اند.

وی در خصوص جزئیات دیوارهای جدید ایستگاه ادامه داد: طرح جدید دیوارها از ورق CNC به ضخامت 2 میلی متر ساخته شده است که جایگزین دیوارهای شیشه ای شده و از نظر ایمنی و هزینه بسیار مناسب تر و به صرفه تر از شیشه محسوب می شود. کاهش.

به گفته تنیحی، تعویض و اجرای دیوارها با طرح های سنتی چشمگیر و طلایی تاکنون در پاساژ جانبازان از خیابان سبلان تا میدان قمر بنی هاشم انجام شده است.TO) (فلکه اول تهرانپارس)، آیت الله خوشقت از چهارراه تیرانداز تا چهارراه تهرانپارس، خ. در صحرا از ابتدای شهید سلیمانی تا شهید ثانی، شهید ثانی از چهارراه گلستان تا چهارراه شهید آیت واقع و نصب شده و از خیابان شهید ثانی تا چهارراه شهید آیت تا میدان شقایق در حال نصب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.