افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای 8 سال

  • کد خبر : 333689
اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای 8 سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرهنگ حسین پژدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: مشمولان غیبت بیش از 8 سال می توانند در طرح انصار به صورت پاره وقت خدمت سربازی خود را انجام دهند. سپاه پاسداران و با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف پذیری در مدت حضور […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سرهنگ حسین پژدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: مشمولان غیبت بیش از 8 سال می توانند در طرح انصار به صورت پاره وقت خدمت سربازی خود را انجام دهند. سپاه پاسداران و با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف پذیری در مدت حضور و انتخاب زمان حضور در محل کار از طریق توافق نامه بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: از دیگر مزایای این طرح عدم محدودیت سقف کسر خدمت، انعطاف پذیری در دوره خدمت کلی (14 تا 21 ماه، حذف 2 ماه دوره کارآموزی، معافیت اضافه سنوات خدمت و امکان پذیری است). خروج از کشور برای زیارت عتبات و حج و اشتغال شرکت کنندگان در طرح با توجه به تجربه، مهارت و توانایی افراد می باشند.

سرهنگ پنگادی افزود: در این طرح کسر خدمت برای ازدواج 2 ماه، فرزند اول 3 ماه، فرزند دوم 4 ماه و فرزند سوم 5 ماه است. آنها همچنین می توانند در جلو یا در آینده استفاده شوند. جانبازان

وی بیان کرد: این دسته از افراد در سپاه شهرستان و استان محل سکونت خود شاغل هستند و می توانند همزمان با انجام خدمت سربازی مشغول به کار و قرارداد بیمه شوند.

این مقام انتظامی افزود: متقاضیان طرح در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام به نزدیکترین رده های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه های بسیج، حوزه های مقاومت سپاه اسلامی، استان، شهرستان و … مراجعه کنند. .).

معاون وظیفه عمومی استان خاطرنشان کرد: قربانیان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسانه ای داخلی سروش ایتا و روبیکا به آدرس khabaresabazi@ آخرین Stay مراجعه کنند. از اخبار مربوطه مطلع شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.