افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

اجرای طرح آبرسانی به 29 روستای شهرستان نقده برای بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار

  • کد خبر : 373711
اجرای طرح آبرسانی به 29 روستای شهرستان نقده برای بهره مندی از آب آشامیدنی پایدار

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیمحمد اشرفی بیان کرد: این مجتمع ها شامل 7 روستای دیزج، 10 روستای آده و 12 روستای یونسلو است که بین 52 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.وی در خصوص پروژه آبرسانی 7 روستای دیزج شهرستان نقده گفت: این مجموعه شامل روستاهای دیزج، خلیفان، کوزگران، توپوز آباد، کاروانسرای، مهماندار و بالقچی […]

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربیمحمد اشرفی بیان کرد: این مجتمع ها شامل 7 روستای دیزج، 10 روستای آده و 12 روستای یونسلو است که بین 52 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی در خصوص پروژه آبرسانی 7 روستای دیزج شهرستان نقده گفت: این مجموعه شامل روستاهای دیزج، خلیفان، کوزگران، توپوز آباد، کاروانسرای، مهماندار و بالقچی است که در این پروژه 100 مترمکعب احداث می شود. آب انبار در روستاهای خلیفان و بالقچی، احداث سرچاه و تجهیزات چاه در روستای دیزج، احداث مخزن ذخیره سازی 1000 مترمکعبی در زمین روستای کوزهگران برای کل مجموعه، احداث حاشیه جاده 10 مترمکعبی ایستگاه پمپاژ روستای خلیفان و خطوط لوله خط انتقال و خط لوله گاز به طول 11 کیلومتر پیش بینی شده است.
وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 130 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه هم اکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی در خصوص پروژه آبرسانی به مجتمع 10 روستای آده نیز اظهار داشت: این مجموعه شامل روستاهای عده، شهرک المهدی، درگه ارسخان، درگه سنگ، درگه لطف الله، مامیند، گرده قیت، سارال علیا و سارال سفلی است. و حفر چاه در آن در روستای درگه سنگ، تجهیز و تغذیه چاه، احداث اتاقک سر چاه، احداث 2 کیلومتر خط انتقال، تعمیر خط لوله شبکه آب به طول 500 متر در روستای داش درگه، تعمیر خطوط انشعاب در گردنه. روستاهای قیت، قلات، مامیند، درگه سنگ، درگه ارسخان و آده.
وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را 45 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی آن را 99 درصد اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آبرسانی به مجتمع 12 روستای یونسلو را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهرستان نقده اعلام کرد و افزود: این مجتمع شامل روستاهای آلاگز، آرنا، دیلنچی ارخی است. سفلی، قلعه لر، ژیلنچی آرخی علیا، کهریزه شکاک، کویک، یونسلو، اوزنه، کهریزه، عجم و بالستان که شبکه به طول 1 کیلومتر در روستای دیلنچی ارخی سفالی، توسعه چاه شماره 2 در شهرک آلاغوز علیا، اتصال. خط چاه جدید به خط شبکه آب قدیم در شهرک آرنا و اتصال مخزن هوای شهرهای آرنا و آلاگز به شبکه جدید.
وی گفت: این پروژه تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای اجرای آن 19 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.