افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

اجرای حکم انتقام برای مردی که در نزاع مرتکب قتل شده است

  • کد خبر : 123374
اجرای حکم انتقام برای مردی که در نزاع مرتکب قتل شده است

آفتاب نیوز: مرد جوانی به دلیل اختلاف با یکی از دوستانش که او را کشته بود به دار آویخته شد. به گزارش صحنه جرم، این محکوم بعدازظهر 15 شهریور ماه 1397 در خیابان گدرزی محله یخچال آباد جوان 22 ساله را با ضربات چاقو از ناحیه گردن کشت و ساعت 21:30 آن روز بود که […]

آفتاب نیوز:

مرد جوانی به دلیل اختلاف با یکی از دوستانش که او را کشته بود به دار آویخته شد.

به گزارش صحنه جرم، این محکوم بعدازظهر 15 شهریور ماه 1397 در خیابان گدرزی محله یخچال آباد جوان 22 ساله را با ضربات چاقو از ناحیه گردن کشت و ساعت 21:30 آن روز بود که ماموران کلانتری 130 نازی آباد از این قتل مطلع شدند.

بررسی های پلیسی پس از حضور ماموران در محل نشان داد که عامل این حادثه مرد شرور حاضر در صحنه بوده است; اما شرور چاقودار متوجه حضور ماموران شد و متواری شد. پس از آن ماموران با تذکر و اخطار شدید سعی در متوقف کردن وی داشتند اما با وجود تذکری که به وی دادند، تسلیم نشد. پس از آن متهم تحت تعقیب به قهوه خانه ای رفت و وارد آنجا شد. بنابراین ماموران وارد سفره خانه شده و متهم را بازداشت و در حین مقاومت با شلیک گلوله به پاهای وی شلیک کردند. متهم در ادامه برای مداوا به بیمارستان تحت نظر ماموران و پلیس منتقل شد.

همزمان با دستگیری متهم، با دستور قاضی شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷، پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. متهم در اولین بازجویی ها گفت: مقتول را می شناسم. مدتی با هم اختلاف داشتیم. مقتول مدعی شد من پشت سرش صحبت کردم و به همین دلیل به دیدن من آمد و با هم درگیر شدیم.

به گفته سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون وقت پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم یکی از باندبازان منطقه نازی آباد بود که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده بود. او تحت نظر پلیس برای بازجویی بیشتر در اداره دهم آگاهی تحت درمان قرار گرفت.

در جریان تحقیقات به پلیس و بازپرس جنایی نشان داده شد که قتل عمدی بوده است. لذا به مجرمیت محکوم شد و با همین عنوان مجرمانه متهم شد. با ادامه مراحل قضایی، این متهم برای دفاع از خود پای میز محاکمه نشست. این در حالی بود که پدر و مادر مقتول درخواست قصاص را مطرح کرده بودند. در نهایت با توجه به مدارک پرونده، درخواست اولیای دم، اتهام و دفاعیات متهم، قضات دادگاه کیفری استان تهران وی را به اعدام محکوم کردند.

با صدور حکم، متهم در یک قدمی اعدام قرار گرفت و پرونده به دیوان عالی کشور رفت و قضات دادگاه حکم قصاص را تایید کردند. به این ترتیب پرونده مجدداً به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد تا این بار در اتاق اجرای حکم رسیدگی شود و متهم منتظر انجام آخرین مراحل پرونده بماند. در نهایت این حکم پس از طی مراحل قانونی اجرای حکم در زندان به اجرا درآمد و متهم این پرونده به دار مجازات آویخته شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=123374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.