افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

اجرای بزرگترین تونل نوری کشور در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم

  • کد خبر : 190409
اجرای بزرگترین تونل نوری کشور در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم

ایسنا/قم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری در معابر در دستور کار است، گفت: در بلوار پیامبر اعظم (ص) بزرگ ترین تونل نور کشور با طول 7 کیلومتر مهدی اصفهانیان مقدم در نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه استان که بعدازظهر هشتم […]

ایسنا/قم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری در معابر در دستور کار است، گفت: در بلوار پیامبر اعظم (ص) بزرگ ترین تونل نور کشور با طول 7 کیلومتر

مهدی اصفهانیان مقدم در نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه استان که بعدازظهر هشتم بهمن ماه در سالن اجتماعات رضوان شهرداری قم برگزار شد، گفت: معاونت خدمات شهری شهرداری با 6 سازمان زیرمجموعه و مجموعه ای از پیمانکاران. یکی از بزرگترین دفاتر پیوست شهرداری هستند.

وی با اشاره به اینکه این معاونت ارتباط مستقیم با مردم دارد، گفت: اقدامات این معاونت در افزایش رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه موثر است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم توجه به حوزه خدمات ایمنی و آتش نشانی را از موضوعات مهم مدیریت شهری قم عنوان کرد و اظهار داشت: در سال 1402 نسبت به سال 1401 کاهش 30 درصدی داشته ایم. . در حوادث آتش سوزی در بافت های مسکونی.

وی با اشاره به اینکه شهر قم در حال حاضر دارای 400 بوستان است و روزانه بیش از 28 میلیون متر مکعب پاکسازی می شود، خاطرنشان کرد: از نظر فضای سبز در بین کلان شهرهای کشور، شهر قم به رتبه سوم رسیده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه روزانه 700 تن زباله در شهر قم تولید می شود، اظهار داشت: قم اولین کلانشهر کشور در زمینه دفن مستقیم زباله های شهری است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت هزار و 600 نظافتچی و 190 دستگاه ماشین آلات در این شهرستان، یادآور شد: این اقدامات قم را به یکی از پاک ترین کلانشهرهای کشور تبدیل کرده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه ساماندهی مشاغل و کارهای شهری انجام شده است، تصریح کرد: در سال های اخیر دو شهر خودرویی و تجاری ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه نورپردازی و ایجاد جلوه های نوری در جاده ها در دستور کار قرار دارد، افزود: بزرگترین تونل نوری کشور به طول 7 کیلومتر در بلوار پیامبر اعظم (ص) تکمیل شده است.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه پروژه های متعددی با هدف سیما و منظر شهری در دستور کار است، اظهار داشت: علاوه بر این اجرای پروژه هایی با هدف بهبود سیما و منظر شهری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائران و مردم در جوار حرم حضرت معصومه(س) باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.