افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

اجرای برنامه استانداردسازی آسانسور شهرداری تهران

  • کد خبر : 400992
اجرای برنامه استانداردسازی آسانسور شهرداری تهران

به گزارش رکنا، حسن رجبیان شایگان، مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های کارکنان اداره کل پشتیبانی شهرداری که صبح امروز با حضور مهدی چمران رئیس جمهور تهران برگزار شد. شورای شهر، سید احمدی علوی، رئیس کمیته گردشگری شهرداری تهران و میشم حسین قلی زاده، مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی […]

به گزارش رکنا، حسن رجبیان شایگان، مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده های کارکنان اداره کل پشتیبانی شهرداری که صبح امروز با حضور مهدی چمران رئیس جمهور تهران برگزار شد. شورای شهر، سید احمدی علوی، رئیس کمیته گردشگری شهرداری تهران و میشم حسین قلی زاده، مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از زحمات و خدمات مستمر کارکنان قدردانی کردند. این بخش

رجبیان شایگان در این مراسم با بیان اینکه برای اولین بار با همکاری اداره کل بهزیستی شهرداری و با تاکید علیرضا زاکانی، با همکاری اداره کل بهزیستی شهرداری، در سال 1390 با حضور در محله های مختلف شهرداری، 1300 هزار نفر از اعضای هیئت مدیره بهزیستی شهر تهران نیز به بهره برداری رسید. شهردار تهران و لطف الله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصادی شهرداری، برنامه‌هایی را برای تکریم و حمایت از خانواده‌های کارکنان این اداره کل تدوین کرده است، تلاش‌های صورت گرفته را یادآور شد.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران همچنین به طرح تولید ساختمان های شهرداری اشاره کرد و افزود: شهرداری تهران بر اساس برنامه ریزی های جدید تصمیم گرفته تا پردیس های مختلفی را در مرکز شهر ایجاد کند تا تمامی ادارات کل، سازمان ها و شرکت ها بتوانند. در مرکز این پردیس ها قرار گیرد. در همین راستا پردیس شماره 2 که ساختمان خیام (یا ساختمان روزنامه خبر) است، طی سال گذشته بازسازی شد و در حال حاضر 1100 کارمند شهرداری در آن مستقر هستند.

وی گفت: در پایان سال پردیس شماره 3 با مساحتی بیش از 20 هزار متر مربع و با ظرفیت 1300 نفر افتتاح می شود. این پردیس در نزدیکی پردیس شماره 2 قرار دارد و تجهیز آن در حال تکمیل است.

رجبیان شایگان افزود: ساخت پردیس شماره 4 نیز آغاز شده است. این پردیس در مجاورت ساختمان نمایندگی مالی شهرداری تهران قرار دارد و مراحل اولیه تخریب و خاکبرداری انجام شده است. این پردیس با زیربنای 56000 متر مربع شامل 30000 متر مربع فضای خالص اداری تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد. این پردیس ها بخشی از تلاش های شهرداری برای بهبود ساختار اداری و خدمات رسانی به کارکنان و شهروندان است.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران ادامه داد: از دیگر اقدامات مهمی که وی برشمرد، اخذ استاندارد آسانسور در ساختمان های شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این حادثه که در منطقه 18 رخ داد، شهرداری تهران برنامه ریزی استانداردسازی آسانسورهای ساختمان های خود را آغاز کرده بود.

به گفته رجبیان شایگان، به دلیل اینکه برخی از ساختمان های شهرداری فرسوده شده و اقدامات جدی برای اخذ استاندارد آسانسور صورت نگرفته است، این پروژه هم اکنون در حال اجراست و مراحل اخذ استانداردهای لازم انجام می شود. استانداردهای آسانسور در حال انجام است.

رجبیان شایگان در پایان تاکید کرد: شهرداری تهران با ارتقای خدمات پشتیبانی، رفاهی و اداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان در تلاش است تا کیفیت زندگی و کار کارکنان خود را ارتقا دهد. این اقدامات در چارچوب برنامه های مصوب شهرداری و با تاکید بر ایمنی و بهره وری در تمامی بخش ها انجام می شود.

بر اساس این گزارش، مهدی چمران؛ سرپرست شهرداری تهران همچنین بر اهمیت فعالیت نیروهای پشتیبانی شهرداری تهران تاکید کرد و گفت: در هر اقدامی افراد زیادی مشغول به کار هستند که بسیاری از آنها دیده نمی شوند اما تاثیر آنها در کارشان غیرقابل انکار است.

وی به فعالیت کارکنان اداره کل پشتیبانی اشاره کرد و افزود: اگر این افراد نباشند چهره شهر عوض می شود. همانطور که یک کارخانه بدون پیچ از کار می افتد، شهر نیز بدون تلاش این افراد نمی تواند به خوبی کار کند. شهر تهران مانند یک موجود زنده است و مردم باید تلاش کنند تا مردم راحت زندگی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما در شهرداری و شورا به عنوان خدمتگزار مردم خدمت می کنیم و به آن افتخار می کنیم. کار بخش پشتیبانی کار کوچکی نیست. اگر این حمایت ها نباشد، بسیاری از مشکلات متوقف می شود و شهر تغییر نمی کند.

چمران همچنین تاکید کرد که تهران به عنوان یک شهر زنده اصولا تعطیلات ندارد و همه باید برای آن تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.