افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

اجرای استانداردهای ملی ساختمان مستلزم فرهنگ سازی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 203671
اجرای استانداردهای ملی ساختمان مستلزم فرهنگ سازی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه حسین بشیر در همایش «تست طلبی برقیکه در دانشگاه خیام مشهد انجام شد، با اشاره به اینکه تاسیسات برقی یکی از عناصر حیاتی در هر ساختمان و صنعتی است، اظهار داشت: تست و بازرسی تاسیسات برقی (تست) برقی) برای اطمینان از عملکرد صحیح و ایمنی سیستم های الکتریکی استفاده […]

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر چهارشنبه حسین بشیر در همایش «تست طلبی برقیکه در دانشگاه خیام مشهد انجام شد، با اشاره به اینکه تاسیسات برقی یکی از عناصر حیاتی در هر ساختمان و صنعتی است، اظهار داشت: تست و بازرسی تاسیسات برقی (تست) برقی) برای اطمینان از عملکرد صحیح و ایمنی سیستم های الکتریکی استفاده می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی تصریح کرد: آزمایش و بازرسی تاسیسات برقی بسیار حائز اهمیت است زیرا مشکلات و خطرات احتمالی در سیستم برق به ویژه ساختمان را شناسایی کرده و از بروز حوادث جلوگیری می کند.

مهندسی برق؛ بیشترین اشتغال در رشته های مهندسی

وی با اشاره به اینکه رشته مهندسی برق بعد از عمران و معماری بیشترین اشتغال را در شاخه های مهندسی استان و کشور دارد، افزود: اهمیت خدمات مهندسی در حوزه برق بیشتر است. نسبت به بقیه بخشها چون به جان مردم مربوط می شود، از این طریق می توان جان و مال مردم و سرمایه های کشور را حفظ کرد.

بشیر با اشاره به اینکه تعرفه خدمات مهندسی برق اصلاح شده تا مهندسان بتوانند رضایت مردم را جلب کنند، افزود: اگرچه تعرفه خدمات مهندسی سال به سال در حال افزایش است و وضعیت تعرفه در خراسان رضوی نسبت به سایر استان ها بهتر است، اما به طور کلی تعرفه خدمات مهندسی در حال افزایش است. ، هزینه خدمات مهندسی کمتر از یک مشاور املاک است.

کشت برای اجرای استانداردهای ملی ساختمان ضروری است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای اجرای استانداردهای ملی ساخت و ساز نیاز به فرهنگ سازی است، افزود: استانداردهای ملی ساخت و ساز به ویژه ماده 22 که از وقوع آتش سوزی در ساختمان جلوگیری می کند، ضروری است. . معتبر است اما هنوز به طور کامل اجرا نشده است.

وی تصریح کرد: شرکت ها باید همواره مسئولیت نظارت بر نحوه ساخت، آزمایش قسمت های مختلف ساختمان را قبل از استفاده برای جلوگیری از بروز حوادث به عهده بگیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.