افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

اجازه تغییر کاربری فیلدها را نمی دهیم / فعال سازی مجدد کانال ها در میاندورود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 159927
اجازه تغییر کاربری فیلدها را نمی دهیم / فعال سازی مجدد کانال ها در میاندورود – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر بابک مومنی بعدازظهر جمعه در نشست با کشاورزان این روستا. آرام عبور از وی بیان کرد: از تمام توان و امکانات موجود برای بهبود وضعیت کشاورزی استان استفاده کردیم و به این وعده عمل کردیم. و افزود: کشاورز مجاهد توسط شمشیر خداوند و سرباز خط مقدم جبهه اقتصادی است و شأن […]

به گزارش خبرنگار مهر بابک مومنی بعدازظهر جمعه در نشست با کشاورزان این روستا. آرام عبور از وی بیان کرد: از تمام توان و امکانات موجود برای بهبود وضعیت کشاورزی استان استفاده کردیم و به این وعده عمل کردیم.

و افزود: کشاورز مجاهد توسط شمشیر خداوند و سرباز خط مقدم جبهه اقتصادی است و شأن کشاورز در جامعه اسلامی بسیار بالاست و مسئولان خادم کشاورز هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: 54 هکتار توسعه آبیاری کم فشار در روستا آرام عبور از قبلاً 1.5 کیلومتر ماسه ساخته شده بود. کوچک مسیر نیز بین مزارع ساخته شد.

مومنی گفت: احداث ایستگاه پمپاژ برای ضد آب آرام 800 میلیون تومان وام و 5.5 میلیارد تومان برای مرمت و بهسازی اخذ شد. ضد آب این شهرک تعیین شد.

وی ادامه داد: پروژه های متعدد آب و خاک برای بهبود کشاورزی شهرستان انجام می شود. آرام در چند سال گذشته انجام شده و این خدمات ادامه خواهد داشت.

مومنی با بیان اینکه حوزه کشاورزی نوین و صنعتی در شهرستان است آرام عبور از تامین شده است، گفت: نگهداری خدمات زیربنایی کشاورزی بر عهده کشاورزان است.

وی با تاکید بر استفاده بهینه از منابع موجود برای افزایش بهره وری، خواستار احیای کانال های انتقال آب شد.

عملکرد تعاونی ها باید تغییر کند

مومنی با انتقاد از رکود تعاونی های روستایی تصریح کرد: عملکرد تعاونی ها باید تغییر کند و از روزمرگی خارج شود و درآمد اقتصادی داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تخریب شهرک صنعتی صنایع تبدیلی عبور ازوی گفت: هرگز اجازه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی را نخواهیم داد و حفظ اراضی کشاورزی با رعایت امنیت غذایی خط قرمز جهاد کشاورزی است.

مومنی همچنین خواستار فعال شدن مجدد قنوات این شهرک با بهره گیری از اعتبارات استانی و شهرداری شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.