افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اتوبوس های برقی احتمالا سال آینده تحویل داده می شود

  • کد خبر : 166744
اتوبوس های برقی احتمالا سال آینده تحویل داده می شود

به گزارش بازار، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ابتدا یک فوریت طرح بررسی می شود، گفت: در جلسه امروز انتخاب مکان مراکز درمانی حیوانات خانگی بررسی می شود. با توجه به اینکه بسیاری از پرونده های باغبانی باقی مانده است در این جلسه این موارد […]

به گزارش بازار، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ابتدا یک فوریت طرح بررسی می شود، گفت: در جلسه امروز انتخاب مکان مراکز درمانی حیوانات خانگی بررسی می شود. با توجه به اینکه بسیاری از پرونده های باغبانی باقی مانده است در این جلسه این موارد مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: احتمالا در جلسات آینده ساعت جلسه از ساعت 8 صبح خواهد بود تا پرونده باغات به نتیجه برسد.

چمران با بیان اینکه قراردادهای ملی اتوبوس ها در حال حاضر بسته شده، اما بعید است امسال تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس های برقی احتمالا در سال آینده تحویل خواهند شد. برای اتوبوس های خارجی نیز منابع مالی در نظر گرفته شده است که با اصرار وزارت امنیت تصمیم گرفته شد 2000 اتوبوس برقی وارداتی باشد.

چمران همچنین بیان کرد: جایگاه های شارژ خودروهای برقی مصرف برق چندانی ندارند و تنها موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد تامین تجهیزات و نصب آن در سطح شهر است. البته اتوبوس ها را می توان یک بار شارژ کرد و 200 کیلومتر را در روز طی کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر ایستگاه های پیش بینی شده در سطح شهر، خودروهای سواری در منازل مسکونی نیز قابل شارژ هستند.

چمران در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در صورت دریافت مرغ و گوشت مزارع اقدام به توزیع آن می کنند، گفت: یکی از راه های مناسب برای توزیع مرغ بین مردم، مزارع و فروشگاه های شهروندی است و هر دو بخش از آمادگی کامل برخوردار هستند. . برای توزیع و نوع توزیع عمومی است که این اقلام به راحتی قابل عرضه است.

چمران همچنین در سالن شورا درباره برگزاری نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه های بین المللی اظهار داشت: نمایشگاه خودرو هر ساله در شهر آفتاب برگزار می شود و امسال نیز به همین صورت برگزار می شود. آنها به شرکت های حاضر در این نمایشگاه اعلام کردند که دوباره در نمایشگاه خودرو که اسفندماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه خودرو به دلیل ازدحام بیش از حد در نمایشگاه بین المللی 18 سال تعطیل بود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی اعلام کرده بود که از شورای ترافیک مجوز گرفته است اما وقتی سوال کردیم گفتند که اقدام کرده اند. از شورا.ترافیک استان که ارتباطی با شهرستان نداشت تهران ندارد. نیروی انتظامی نیز مخالف این موضوع است و مدیریت شهری به شدت با برگزاری این نمایشگاه مخالف است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از اعتراف وزیر صمت به مخالفت خود با برگزاری نمایشگاه خودرو در اسفندماه خبر داد و استاندار نیز مخالفت خود را اعلام کرد و گفت: جای تاسف است که در انزوا عمل کنیم و تفرقه ایجاد کنیم. برای درآمد کمی، نمایشگاهی در سئول ترتیب می دهند. سوال ما این است که آیا وزارتخانه در مقابل این مبلغ بی دفاع است؟ ما نمی خواهیم مردم آسیب ببینند وگرنه اگر مردم آسیب نبینند نمایشگاه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت آب استان تهران وخیم است، یادآور شد: اگر باران نبارد معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. وضعیت بسیار ناگواری را شاهد هستیم و ظرفیت سدها به حداقل رسیده است. کمترین کاری که مردم می توانند انجام دهند صرفه جویی در مصرف آب است تا بتوانند آن را به نحوی تامین کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.