افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

اتفاق عجیبی در فرودگاه رومانی افتاد/ تانک روسی به مسکو دیپورت شد!

  • کد خبر : 204632
اتفاق عجیبی در فرودگاه رومانی افتاد/ تانک روسی به مسکو دیپورت شد!

رئیس فدراسیون کشتی روسیه از شکست مذاکرات با مقامات رومانی خبر داد و تصریح کرد: عبدالرشید سعدالله اف به مسکو بازمی گردد و روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت نمی کند. آفتاب نیوز: اگرچه دولت رومانی برای عبدالرشید سعدالله یف، کاپیتان تیم ملی کشتی روسیه و دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک، روادید ورود […]

رئیس فدراسیون کشتی روسیه از شکست مذاکرات با مقامات رومانی خبر داد و تصریح کرد: عبدالرشید سعدالله اف به مسکو بازمی گردد و روسیه در مسابقات قهرمانی اروپا شرکت نمی کند.

آفتاب نیوز:

اگرچه دولت رومانی برای عبدالرشید سعدالله یف، کاپیتان تیم ملی کشتی روسیه و دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک، روادید ورود به این کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا صادر کرده بود، اما با ورود تیم روسیه به کشور، سعداللهیف از ورود منع شد و رومانی از ورود منع شد.

میخائیل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه درباره این اتفاق گفت: با مسئولان مسابقات تماس گرفتیم و از آنها خواستیم این موضوع را حل کنند اما آنها قدرت حل این اقدام دولت رومانی را نداشتند. نکته عجیب این است که سعدالله اف قبل از پرواز به بخارست به اسپانیا رفته بود و هیچ سوال و مانعی وجود نداشت.

وی افزود: بیش از دو ساعت و نیم برای حل این موضوع در فرودگاه بخارست وقت گذاشتیم و رایزنی انجام دادیم اما در نهایت به نتیجه ای نرسیدیم و سعدالله اف به روسیه بازخواهد گشت. بقیه افرادی که ویزا گرفتند برای ورود به بخارست مشکلی نداشتند.

رئیس فدراسیون کشتی روسیه تصریح کرد: این اتفاق عجیبی بود چرا که مقامات سیاسی رومانی قبلا تاکید کرده بودند که مشکلی برای صدور روادید و ورود به خاک این کشور برای تیم روسیه وجود ندارد اما به برخی روادید دادند. مردم ما و حالا به سعدالله یف که ویزا گرفته بود ویزا ندادند، اجازه ورود به رومانی و شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا را نداشتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.