افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

اتفاق عجیبی برای 3 مهاجم خارجی پرسپولیس افتاد. هر گل 400 هزار دلار!

  • کد خبر : 399906
اتفاق عجیبی برای 3 مهاجم خارجی پرسپولیس افتاد. هر گل 400 هزار دلار!

آفتاب نیوز: نبیل بهویی، مهاجم سوئدی فصل گذشته پرسپولیس که بدون نظر مربی توسط رضا درویش به خدمت گرفته شده بود، از پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. گفته می شود رضا درویش در زمان فسخ قرارداد ظرف سه ماه به بهویی قول داده بود که بهایی را پرداخت کند اما […]

آفتاب نیوز:

نبیل بهویی، مهاجم سوئدی فصل گذشته پرسپولیس که بدون نظر مربی توسط رضا درویش به خدمت گرفته شده بود، از پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. گفته می شود رضا درویش در زمان فسخ قرارداد ظرف سه ماه به بهویی قول داده بود که بهایی را پرداخت کند اما این اتفاق نیفتاد و این بازیکن از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

همچنین شیخ دیابته مهاجم سابق پرسپولیس که دو فصل پیش در این تیم بازی می کرد به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرد و به همین دلیل پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته است. دیاباته که روزهای درخشانی را در استقلال سپری کرد، در مدت حضورش در پرسپولیس دچار مصدومیت شدید شد و تنها 3 گل به ثمر رساند.

به جز این دو مهاجم، لئاندرو پریرا یکی دیگر از بازیکنان بی کیفیتی بود که به پرسپولیس آمد اما چندان تاثیرگذار نبود و خیلی زود از این تیم جدا شد. باشگاه پرسپولیس نیز برای جدایی این بازیکن از پرسپولیس به پریرا پرداخت کرد. این باشگاه با این سه بازیکن قراردادهای نسبتا سنگینی امضا کرد که عملکرد خوبی نداشتند و جزو ضعیف ترین بازیکنان خارجی پرسپولیس بودند و این سه بازیکن با هزینه گزافی از باشگاه جدا شدند.

دیاباته برای فصلی که بیشتر مصدوم بود حدود 400000 دلار درآمد داشت. قرارداد باهویی با پرسپولیس حدود 400 هزار دلار بود و پریرا برای حضور در پرسپولیس 900 هزار دلار قرارداد داشت که یک فصل و نیم بود. پریرا برای نیم فصل 300 هزار دلار دریافت کرد و 150 هزار دلار هم برای فسخ قرارداد و جدایی از پرسپولیس به صورت توافقی دریافت کرد.

در مجموع پرسپولیس برای جذب این سه بازیکن و خلاص شدن از شر آنها حدود یک میلیون و سیصد هزار دلار پرداخت کرد که رقم بسیار بالایی است. این مهاجمان در مجموع 5 گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند که برای هر گل بیش از 400 هزار دلار برای پرسپولیس هزینه داشت که در نوع خود عجیب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.