افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

اتفاقی که بعد از 38 سال درباره سریال اوشین افتاد!

  • کد خبر : 348709
اتفاقی که بعد از 38 سال درباره سریال اوشین افتاد!

شاید تاکنون به جنبه های دیگر این شخصیت به طور جدی پرداخته نشده بود. همیشه هاله ای از تقدس در اطرافش پرسه می زد و به نظر می رسید هیچکس فکر نمی کرد که شاید این راه حمایت بی قید و شرط از او اشتباه بوده است. به گزارش اسمارتک نیوز، سریال اوشن این روزها […]







شاید تاکنون به جنبه های دیگر این شخصیت به طور جدی پرداخته نشده بود. همیشه هاله ای از تقدس در اطرافش پرسه می زد و به نظر می رسید هیچکس فکر نمی کرد که شاید این راه حمایت بی قید و شرط از او اشتباه بوده است.



به گزارش اسمارتک نیوز، سریال اوشن این روزها به جایی رسیده که شاید کمی مخاطب را آزار دهد. الف

و حالا به میانسالی رسیده و رفتارش با جوانی فاصله دارد. به نظر می رسد آنچه در این سال ها از اوشن به تصویر کشیده بودند با واقعیت اوشن فاصله زیادی دارد.

اگر با دقت بیشتری به او نگاه کنید، متوجه می‌شوید که رفتارش سمی است و شاید برای مخاطبی که در آن سال‌ها با شخصیتی که اوشین به تصویر کشیده بود، سخت باشد، معنی «شخصیت به تصویر کشیده‌شده» به معنای واقعی کلمه لاغرتر است. زنی شاغل و کینه توز که در ژاپن پس از جنگ به تنهایی بار خانواده اش را به دوش می کشد و جلو می رود و دیگران را با خود بالا می برد. این همان چیزی است که شخصیت او را خاکستری می کند و شاید به همین دلیل است که هر بار که اوشن بازپخش می شود، از تعداد بینندگان این سریال کمی کاسته نمی شود. به هر حال شاید تا به حال به جنبه های دیگر این شخصیت به طور جدی پرداخته نشده بود. همیشه هاله ای از تقدس در اطرافش پرسه می زد و به نظر می رسید هیچکس فکر نمی کرد که شاید این راه حمایت بی قید و شرط از او اشتباه بوده است.

اوشین کی بود؟

«سال‌های دور از خانه» به نویسندگی هاشیدا سوگاکو و کارگردانی گروهی از سینماگران، سریالی ژاپنی بود که از 14 فروردین 1362 تا 31 اسفند 1363 ساخته شد و در دهه 1960 در قالب 77 50 پخش شد. اپیزودهای دقیقه ای در سیمای رهبر ارکستر ایران.

این سریال با استقبال زیادی در بین مخاطبان ایرانی مواجه شد.

این مجموعه داستان زندگی دختر فقیری را روایت می کند که روزی صاحب بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در ژاپن می شود و مشکلات و سختی های ژاپن در زمان جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد.

این سریال به تازگی از شبکه تماشا بازپخش شده است و جالب اینکه همچنان در افکار عمومی این بار البته به شکل واقعی و دقیق تری بازپخش می شود.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=348709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.