افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
1

اتصال 300 نیروگاه خورشیدی به شبکه برق استان ایلام

  • کد خبر : 390829
اتصال 300 نیروگاه خورشیدی به شبکه برق استان ایلام

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار بازار افزود: یکی از مشکلات صنعت برق عدم تعادل بین تولید و مصرف است و برای حل این بحران، ساخت نیروگاه های خورشیدی در مقیاس کوچک و بزرگ در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است انرژی. وی با اشاره به اینکه مطالعات و برنامه ریزی های […]

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار بازار افزود: یکی از مشکلات صنعت برق عدم تعادل بین تولید و مصرف است و برای حل این بحران، ساخت نیروگاه های خورشیدی در مقیاس کوچک و بزرگ در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته است انرژی.

وی با اشاره به اینکه مطالعات و برنامه ریزی های جامعی در استان برای افزایش ظرفیت تولید انجام شده است، افزود: ۲۹۶ نیروگاه با هدف ثانویه ایجاد اشتغال برای جامعه زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی امام (ره) احداث شده است. . خوشبختانه درآمد پایداری برای این عزیزان ایجاد کرده است.

ناصری با اشاره به احداث نیروگاه سیکل ترکیبی 225 مگاواتی در صبا دهلران و 25 مگاوات تولید همزمان در مهران و اختصاص ساخت دو نیروگاه خورشیدی 25 و 20 مگاواتی به سرمایه گذار در استان، خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در شورای اسلامی و مدیریت ارشد استان برای افزایش ظرفیت تولید نیروگاه ارتباط تنگاتنگی با صنعت برق دارند و جلسات متعددی برای این سرمایه گذاری ها در پایتخت برگزار شده است.

وی بیان کرد: تا پایان سال 200 نیروگاه 5 کیلوواتی، دو نیروگاه 170 کیلوواتی و 100 کیلوواتی در مجموع، 202 نیروگاه خورشیدی در استان با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال به شبکه متصل می شود. از توزیع برق

ناصری با اشاره به اینکه در سال گذشته 250 پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر تحویل داده شد، افزود: امسال 700 عدد از این پنل ها با اعتباری بالغ بر 106 میلیون ریال به آنها تحویل داده شده است و برق به 450 خانوار عشایری دیگر می رسد در جریان است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.