افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اتصال تقریباً 100٪ از جایگاه ها به سیستم هوشمند سوخت

  • کد خبر : 160967
اتصال تقریباً 100٪ از جایگاه ها به سیستم هوشمند سوخت

به گزارش بازار، جعفر سالاری نسب افزود: البته ممکن است همچنان در برخی از جایگاه های کشور به دلیل تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری و سایر مشکلات مربوط به خود جایگاه ها مشکلاتی وجود داشته باشد اما عملیات اتصال جایگاه های عرضه سوخت سهمیه بندی شده است. سامانه هوشمند سوخت تکمیل شده است و […]

به گزارش بازار، جعفر سالاری نسب افزود: البته ممکن است همچنان در برخی از جایگاه های کشور به دلیل تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری و سایر مشکلات مربوط به خود جایگاه ها مشکلاتی وجود داشته باشد اما عملیات اتصال جایگاه های عرضه سوخت سهمیه بندی شده است. سامانه هوشمند سوخت تکمیل شده است و این ایرادات احتمالی نیز بخشی از روند تکمیلی و طبیعی عملیات عیب یابی است که به زودی برطرف می شود اما هم اکنون امکان تامین سوخت سهمیه ای از طریق سامانه هوشمند سوخت در جایگاه های سوخت سراسر کشور وجود دارد. .

وی تاکید کرد: در اولین ساعات پس از وقوع این وقفه در روز دوشنبه 6 آذرماه، به سرعت کمیته بحران تشکیل دادیم و اولین اقدام دور زدن تمام پمپ بنزین‌های قابل تامین سوخت بود که تا ساعت 21:00 هدف این بود. در همان روز در تمامی جایگاه ها به سرعت حل شد و گام دوم اتصال جایگاه ها به سامانه سهمیه بندی بنزین بود که به سرعت در دستور کار قرار گرفت و با حضور بیش از 800 تیم عملیاتی. تا پایان روز سه‌شنبه (28 دسامبر)، تقریبا 90 درصد از ایستگاه‌ها به سامانه متصل شدند و این آمار در حال حاضر از 96 درصد فراتر رفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: 330 جایگاه عرضه سوخت فعال در منطقه تهران وجود دارد که از این تعداد بیش از 97 درصد جایگاه ها (معادل 317 جایگاه) در مدار عرضه سوخت از طریق سامانه هوشمند سوخت قرار دارند. .

سالاری نسب همچنین با اشاره به اخذ سهمیه بنزین خودروهای شخصی و موتورسیکلت و سهمیه گازوئیل حوزه حمل و نقل طبق روال ماه های گذشته، چندین بار درخواست برای استفاده از سهمیه خود عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: به هر حال ممکن است برخی جایگاه ها به دلیل سرویس های عملیاتی، تعمیرات و مشکلات دیگر در خدمت نباشند اما هیچ جایگاهی به دلیل اختلال در سیستم سوخت هوشمند از خدمت خارج نشود.

سالاری نسب افزود: خوشبختانه رضایت مردم حاصل شده و عملیات سوخت گیری طبق روال عادی در جایگاه های سی و هفت منطقه کشور در حال انجام است و ازدحام در جایگاه ها وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=160967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.