افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدیل – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140792
اتحاد مجازی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الدیل – پرسپولیس نیوز

بازیکنان پرسپولیس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود خواستار حمایت هواداران این تیم برای دیدار مقابل الدیل قطر شدند. تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه 23 آذرماه ساعت 14:02 آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 را در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل خواهد رفت. قرمزهای پایتخت برای افزایش شانس خود برای صعود […]

بازیکنان پرسپولیس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود خواستار حمایت هواداران این تیم برای دیدار مقابل الدیل قطر شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه 23 آذرماه ساعت 14:02 آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2023 را در ورزشگاه آزادی به مصاف الدحیل خواهد رفت. قرمزهای پایتخت برای افزایش شانس خود برای صعود به مرحله حذفی این رقابت ها باید الدیل را شکست دهند تا آرزوی حضور در بین سه تیم برتر در رده دوم منطقه غرب قاره کهن را داشته باشند.

حساسیت این دیدار باعث پیش فروش کل 45 هزار بلیت شد که برای تماشای این مسابقه اختصاص داده شد. بازیکنان پرسپولیس از جمله امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و… این روزها با انتشار پست هایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از هواداران قدردانی کردند و خواستار حمایت آنها شدند.

علی شاه، کاپیتان اول پرسپولیس در این باره نوشت: پرسپولیسی های عزیز سلام، از حمایت های صمیمانه و عاشقانه شما صمیمانه قدردانی می کنیم و بدون اغراق، آنقدر به این حمایت دلبسته ایم که معتقدم با شما راه سختی را طی می کنیم. صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای ما آسان خواهد بود.با اینکه می دانم این روزها سرتان شلوغ است اما از شما می خواهم با حضور گرم خود ورزشگاه آزادی را برای حمایت از پرسپولیس کبیر آماده کنید. حضور شما.

کنعانی زادگان نیز با انتشار فیلمی از بستن بند کفش هایش اظهار داشت: برای هدفی بند کفش هایمان را محکم تر از قبل می بندیم؛ خوشحالی شما هواداران، منتظریم تا با دانش ترین هواداران بازی الدیل را بازی کنیم. جهان”.

همان درخواست هایی که سایر بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی مطرح کرده بودند تا با توجه به مشکلات اخیر هواداران را از اهمیت این دیدار برای خود آگاه کرده و تا آخرین لحظه این دیدار از آنها حمایت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)