افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

اتحادیه پوشاک خواستار از سرگیری مبارزه با قاچاق شد

  • کد خبر : 222383
اتحادیه پوشاک خواستار از سرگیری مبارزه با قاچاق شد

به گزارش بازار، برخی تولیدکنندگان پوشاک با ارسال نامه ای به پلیس کشور خواستار برخورد قاطع با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق شدند که در متن نامه آمده است: از شما تشکر می کنیم. همانطور که می دانید قاچاق پوشاک در سال های اخیر گسترش زیادی یافته و بازار را برای تولیدکنندگان ملی به شدت محدود […]

به گزارش بازار، برخی تولیدکنندگان پوشاک با ارسال نامه ای به پلیس کشور خواستار برخورد قاطع با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق شدند که در متن نامه آمده است: از شما تشکر می کنیم. همانطور که می دانید قاچاق پوشاک در سال های اخیر گسترش زیادی یافته و بازار را برای تولیدکنندگان ملی به شدت محدود کرده و به دلیل ماهیت موجودی و بعضاً دست دوم، سلامت مصرف کنندگان را نیز به خطر انداخته است.

در ادامه نامه با اشاره به لزوم رسیدگی به سطح عرضه، خاطرنشان شده است: «با عنایت به اینکه معاملات اخیر سطح عرضه تنها با برندهای خاص پوشاک قاچاق بوده که اجازه فعالیت در کشور را نداشته است. از سال 2016، بنابراین این درمان با توجه به شناسایی های انجام شده نگرانی ایجاد نمی کند، سطح عرضه را ایجاد نمی کند.

تولیدکنندگان پوشاک با درخواست سردار رادان به عنوان فرمانده یکی از نهادهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه با قاچاق پوشاک و منسوجات باید به صورت مستمر، موثر و مستقیم از مبادی ورودی به سطح عرضه فیزیکی و مجازی انجام شود. که بارها در فرمایشات حائز اهمیت است، جایگاه ولی فقیه مورد تاکید قرار گرفته است، اقدامات انجام شده باید در عمل ملموس و قابل مشاهده باشد. با میزان تخریب اموال متخلف.

کارشناسان و فعالان صنعت پوشاک می گویند 99 درصد پوشاک خارجی موجود در بازار قاچاق است و ادامه این روند ممکن است چراغ صنعت پوشاک را خاموش کند نه اینکه آن را خاموش کند، بلکه نیمی از آن را بسوزاند. اتفاقی که در آینده می تواند صنعت ملی نساجی را نابود کند.

در روزهای پایانی سال تب خرید لباس نو بالا می رود و بسیاری از خانواده ها پس از جشن های پایانی سال برای خرید لباس نو به بازار می روند. در این میان موضوع قاچاق پوشاک و مبارزه با این پدیده در راس اخبار قرار دارد. انتظار می رود دستگاه های مبارزه با قاچاق کالا از جمله نیروی انتظامی با مقابله عملی با عرضه پوشاک قاچاق در سطح عرضه، اقداماتی را برای حمایت از تولید داخلی و تقویت اقتصاد کشور انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.