افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

اتاق های بازرگانی و خانه های سکوت همکاری خود را افزایش می دهند

  • کد خبر : 290354
اتاق های بازرگانی و خانه های سکوت همکاری خود را افزایش می دهند

به گزارش بازار، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: یکی از رسالت های مهم اتاق ایران ایجاد انسجام بیشتر در تشکل های اقتصادی با هدف پرهیز از موازی کاری در بخش خصوصی است. بخش . حسن زاده در نشست هیات رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق های صنعت، معدن […]

به گزارش بازار، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: یکی از رسالت های مهم اتاق ایران ایجاد انسجام بیشتر در تشکل های اقتصادی با هدف پرهیز از موازی کاری در بخش خصوصی است. بخش .

حسن زاده در نشست هیات رئیسه اتاق ایران و روسای اتاق های صنعت، معدن و تجارت (سمت) افزود: تشکل های اقتصادی جایگاه ویژه ای در اتاق ایران دارند و انسجام آنها می تواند موجب تقویت شود. از بخش خصوصی

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای انجام این رسالت تلاش کنیم، ادامه داد: هیچ مرزبندی بین خانه های صمت، اتاق ها و سایر سازمان ها وجود ندارد. هدف همه ما ارتقای بخش خصوصی و بهبود فضای اقتصادی است.

حسن زاده با بیان اینکه جلسات مشترکی با کانون عالی کارفرمایی، اتاق های صمت و اتاق های تعاون و اتحادیه برگزار خواهیم کرد، گفت: در جلساتی که با روسای اتاق های سراسر کشور برگزار می شود، تاکید می کنم که اتاق ها و خانه های صمت. به سمت همکاری و هماهنگی بیشتر حرکت کنیم.”

سازمان‌های بخش خصوصی باید در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتصاب وزرا به طور مداوم عمل کنند.
محمدرضا بهرامان، نایب رئیس خانه ایران با اشاره به آغاز دوره جدید مجلس و دولت گفت: باید تلاش کنیم در زمان تشکیل کمیسیون های اقتصادی مجلس یا انتخابات ریاست جمهوری تشکل های مختلف بخش خصوصی ایجاد شود. و انتصاب وزرای اقتصادی دولت با پرهیز از موازی کاری». و تشت که برای انتصاب افراد شایسته و توانمند همگام خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش تشکل های مادر در تاثیرگذاری بر فضای اقتصادی افزود: با تمرکز بیشتر بر مشکلات هر استان و مطالبه گری منسجم بر مشکلات لحظه ای می توان این تاثیر را افزایش داد.

بهرامان گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خانه تشکل ها است و هیات مدیره فعلی نیز مانند سایر سازمان ها امور خانه سومات را دنبال می کند. ما به دنبال استفاده از ظرفیت خانه های صمت برای کمک به اهداف اتاق و بخش خصوصی هستیم.

اتاق ایران به دنبال همگرایی بیشتر بین سازمان ها است
قدیر قیافه، نایب رئیس اتاق ایران نیز با بیان اینکه وضعیت اقتصاد و صنعت کشور خوب نیست، افزود: راه سنگلاخی در پیش داریم که با دانش و تجربه فعالان تشکیلاتی، موانع موجود برطرف خواهد شد. از جمله اعضای خانه های سمت.

وی با تاکید بر اهمیت نقش تشکل های اقتصادی در اصلاح قوانین و مقررات و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی گفت: اتاق به دنبال همگرایی و همدلی بیشتر بین سازمان های مختلف بخش خصوصی است.

خانه ایران از ظرفیت خانه های صمت استفاده کند
سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه این نشست با بیان اینکه ما تشکل های اقتصادی در بخش خصوصی باید از یکدیگر حمایت کنیم، افزود: همه باید تماشاگر اتاق ایران باشیم. مادر سازمان هاست و باید با سیاست هایش همراه باشد و در جلسات مختلف حرفی بزند.

وی ادامه داد: این نیاز به تعامل بیشتر بین ما دارد. بنابراین پیشنهاد ما این است که امکان حضور اعضای خانه های صمت در جلسات کمیسیون های تخصصی اتاق فراهم شود. اعضای ما ماهر و با تجربه هستند و اتاق می تواند از این قابلیت استفاده کند.

سهل آبادی با بیان اینکه اتاق ایران تصمیم دارد با همه تشکل ها و خانه های صمت همراهی کند، گفت: درخواست دیگر ما این است که حداقل سالی یک بار جلسه ای بین روسای سه اتاق و خانه صمت تشکیل شود. این امر منجر به انسجام بیشتر خواهد شد.

آرمان خالقی عضو هیئت مدیره خانه صمت ایران نیز پیشنهاد کرد: به جای مدیران عامل شرکت های بزرگ و خصوصی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی توافق شود تا نمایندگان تشکل ها وارد ساختار شوند. این شورا

وی با اشاره به راه اندازی دفاتر توسعه روابط تجاری با سایر کشورها توسط خانه صمت، افزود: اگر ترتیبی داده شود که این دفاتر هماهنگ با اتاق ها و اتاق های مشترک در سراسر کشور فعالیت کنند، موازی کاری نخواهیم داشت و عملکرد ما به گونه ای خواهد بود. موثرتر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.