افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

اتاق های اصناف باید توسط پلیس محلی تایید شوند.

  • کد خبر : 382187
اتاق های اصناف باید توسط پلیس محلی تایید شوند.

به گزارش بازار اتاق اصناف، «مهدی امید» امروز (سه شنبه) با جانشین فرمانده انتظامی، معاون فناوری اطلاعات و معاون حقوقی اطلاعات پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا دیدار کرد. ، اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده، مشاغلی که از دوربین های بی کیفیت و بدون ضمانت استفاده کرده اند، در صورت وقوع حوادثی مانند […]

به گزارش بازار اتاق اصناف، «مهدی امید» امروز (سه شنبه) با جانشین فرمانده انتظامی، معاون فناوری اطلاعات و معاون حقوقی اطلاعات پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا دیدار کرد. ، اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده، مشاغلی که از دوربین های بی کیفیت و بدون ضمانت استفاده کرده اند، در صورت وقوع حوادثی مانند سرقت، امکان ردیابی و ردیابی توسط پلیس را نداشته اند. بر این اساس مقرر شده است که برای حفظ جان و مال فعالان صنفی، دوربین هایی در اماکن تجاری که دارای مشخصات و استانداردهای آزمایشگاهی مورد تایید پلیس محل هستند نصب و نصب شود.

وی افزود: بر اساس قانون 39 رسته شغلی و 280 رسته مشابه ملزم به دریافت استعلام از پلیس نگهبان اماکن عمومی فراجه هستند. طبق مقررات و دستورالعمل های پلیس، 39 رده شغلی مندرج در قانون باید. در محل کار خود دوربین نصب کنید

امید با اشاره به لزوم تسهیل در روند نصب دوربین های مداربسته در مشاغل مختلف، گفت: برای جلوگیری از ایجاد رانت یا انحصار در این زمینه، مشخصات فنی دوربین ها باید متفاوت باشد، علاوه بر این که دوربین ها انجام می دهند. نه آنها توسط یک شرکت یا برند خاص تولید می شوند. بر این اساس واحدهای تجاری دارای پروانه بازرگانی فعال در زمینه نصب دوربین مداربسته در سراسر کشور این امکان را دارند که محصولات خود را در رده های مختلف عرضه کنند.

سخنگوی اتاق اصناف ایران در ادامه هزینه های بالای نصب دوربین های مداربسته برای فعالان صنفی به ویژه در شهرهای کوچک را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگرچه نصب دوربین در اتحادیه ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای حفظ و افزایش امنیت و پیشگیری از حوادث است. مانند سرقت اما در واقع هزینه تهیه، نصب و نگهداری این دوربین ها در کنار سایر هزینه های مستمر فشار مضاعفی را بر فعالان صنفی وارد می کند.

وی همچنین درباره ضوابط و دستورالعمل های مربوط به بررسی دوربین های مداربسته توسط کارشناسان مورد تایید پلیس راه افزود: طی هفته گذشته گزارش شد که برای بررسی دوربین های مداربسته یک واحد تجاری در محدوده پردیس ، رقمی کارشناس ذیصلاح مبلغی بیش از 2 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کرده است در حالی که پرداخت این مبلغ در شهرهای کوچک از عهده یک اتحادیه خارج است.

یکی از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران با گلایه از حق الزحمه کارشناسان دوربین های امنیتی خواستار نرخ های معقول و منطقی برای دستمزد کارشناسان دوربین شد و تاکید کرد: در این راستا باید جلسه ای برای بررسی کارشناسی برگزار شود. هزینه از آزمایشگاه های پلیس معتمد اماکن عمومی برای تایید مشخصات دوربین ها.

لازم به ذکر است معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فراجا نیز در این جلسه با اشاره به راه اندازی سامانه «سپتام» (سامانه پردازش تصویر اماکن عمومی) گفت: برند خاصی وجود ندارد یا وجود ندارد. معرفی فروشگاه فروش و عرضه دوربین های مداربسته توسط هر سازمان و موسسه. آنچه در نصب دوربین های امنیتی ضروری است دریافت تاییدیه استاندارد در خصوص مشخصات فنی دوربین می باشد که با توجه به سفارشات مختلف متفاوت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=382187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.