افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

ابوعبیده: حمله امروز برادران یمنی یک تحول استراتژیک بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 363860
ابوعبیده: حمله امروز برادران یمنی یک تحول استراتژیک بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی قسام اعلام کرد: عملیات بی نظیر نیروهای مسلح یمن بامداد امروز را که هدف نظامی در نزدیکی تل آویو هدف قرار داد را تبریک می گوییم. ما از حمایت و ایستادگی ملت عزیز یمن در کنار برادران فلسطینی خود و آمادگی آنها برای فداکردن جانشان […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی قسام اعلام کرد: عملیات بی نظیر نیروهای مسلح یمن بامداد امروز را که هدف نظامی در نزدیکی تل آویو هدف قرار داد را تبریک می گوییم. ما از حمایت و ایستادگی ملت عزیز یمن در کنار برادران فلسطینی خود و آمادگی آنها برای فداکردن جانشان تمجید می کنیم.

وی افزود: ماهیت سلاح به کار رفته در عملیات و هدف به دست آمده و برخی جزئیات دیگر که از برادران یمنی خود آموخته ایم، یک تحول راهبردی محسوب می شود که پیامدها و آثار مهمی در نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت. ” وجود داشت

ابوعبیده تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در نوار غزه که امروز همراه با همپیمانانش موفق به خنثی کردن و رهگیری موشکی نشد، قادر به گسترش دامنه جنگ و گشودن جبهه های جدیدی نیست که در آن از هزاران موشک استفاده کند و غافلگیرکننده باشد. . یک حرکت احمقانه مانند این بدان معنی است که نتانیاهو رژیم بی ثبات خود را به سمت یک فاجعه واقعی هدایت می کند.

لازم به ذکر است ساعاتی پیش سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد که موشک مافوق صوت یمن باعث ایجاد رعب و وحشت در محافل صهیونیستی شده و بیش از 2 میلیون صهیونیست را برای اولین بار در تاریخ به پناهگاه ها آورده است. از وجود رژیم صهیونیستی

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید بیش از پیش منتظر عملیات های بی سابقه در آینده باشد.

در این بیانیه تاکید شده است که موشک بالستیک مافوق صوت یمن موفق شد به هدف خود برسد و سامانه های پدافندی دشمن صهیونیستی را در رهگیری و انهدام شکست دهد.

اگرچه جزئیات بیشتری از این حمله ارائه شده است، اما در این بیانیه آمده است که موشک مذکور مسافت 2040 کیلومتری از لحظه شلیک تا هدف را در 11 و نیم دقیقه طی کرده است.

در این بیانیه آمده است که این حمله بخشی از مرحله پنجم عملیات ضد صهیونیستی نیروهای یمنی بوده و نشان دهنده قدرت و توان نیروهای موشکی در توسعه فناوری و توانمندی های آنهاست.

در این بیانیه تصریح شده است که موانع جغرافیایی، تجاوزات آمریکا و انگلیس و سیستم های جاسوسی و جاسوسی دشمن صهیونیستی مانع کمک یمنی ها به ملت فلسطین نخواهد شد و دشمن اسرائیلی باید منتظر عملیات بی سابقه در آینده باشد زیرا ما در آستانه اولین سالگرد عملیات مبارک 7. مهرماه عازم می شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.