افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ابوترابی فرد: ملت مستقل لبنان وحدت مذاهب را به نمایش گذاشته است

  • کد خبر : 369417
ابوترابی فرد: ملت مستقل لبنان وحدت مذاهب را به نمایش گذاشته است

امام جمعه تهران تاکید کرد: امروز جامعه بشری می داند که این قرآن کریم است که در غزه در برابر دشمنان و کفار ایستاده است. این قرآن است که با آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه مخالف است. ملت مقتدر لبنان وحدت مذاهب را به نمایش گذاشته و به نمادی از اتحاد ملت های […]

امام جمعه تهران تاکید کرد: امروز جامعه بشری می داند که این قرآن کریم است که در غزه در برابر دشمنان و کفار ایستاده است. این قرآن است که با آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه مخالف است. ملت مقتدر لبنان وحدت مذاهب را به نمایش گذاشته و به نمادی از اتحاد ملت های خداپرست تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، پیامبر اسلام و مسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امروز – 30 شهریور – در خطبه های نماز جمعه تهران گفت: مکتب پیامبر اعظم (ص) مدرسه تولید علم است. و دانش سلاح پیامبر اکرم (ص) قلم است. به گفته علامه طباطبایی، سوره قلم از اهمیت کتابت و علم صحبت می کند. به همین دلیل به دانشگاه تهران و مدرسه فیضیه احترام می گذارد.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام نماد علم و دانش است و در قله علم ایستاده است. کسانی که پیامبر اسلام را با الفاظ پوچ متهم می کنند به خوبی می دانند که او نماد علم و دانش است. جامعه بشری بدون علم و دانش نباید حرکتی داشته باشد. اگر انسان به این مقام عالی برسد، خدا و پیامبر را می شناسد. پیامبر اسلام از نظر علمای اهل سنت علم عالی و علی(ع) علم ثانویه است. باید به پیامبر اعظم نزدیک شد. پیروان او باید نماد فضایل اخلاقی باشند. فضایل اخلاقی فضایلی هستند که روابط اجتماعی را کنترل می کنند. ما باید روابط خود را با یکدیگر بهتر کنیم.

امام جمعه تهران تاکید کرد: این قرآن است که جهان را تسخیر می کند و جامعه بشری را به سوی علم و عمل صالح هدایت می کند. امروز جامعه بشری می داند که این قرآن کریم است که در غزه در برابر دشمنان و کفار ایستاده است. این قرآن است که با آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه مخالف است. ملت مقتدر لبنان وحدت مذاهب را به نمایش گذاشته و به نمادی از وحدت مللی تبدیل شده است که خدا را می پرستند. امروز پیش بینی می کنند که در سال 2050 جمعیت مسلمانان جهان از سایر ادیان الهی پیشی بگیرد، یعنی از نظر کمیت، علم و قدرت پیشی بگیرد.

ادامه…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.