افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

ابعاد جدید ماجرای مرگ رزمی کار مشهدی در قفس تور! / مالک باشگاه ورزشی روانه زندان شد

  • کد خبر : 347540
ابعاد جدید ماجرای مرگ رزمی کار مشهدی در قفس تور! / مالک باشگاه ورزشی روانه زندان شد

به گزارش رکنا، ادامه تحقیقات قضایی در پرونده مرگ دختری در باشگاه غیرقانونی ورزش های رزمی نشان داد این دختر مدتی پیش با «شهروز» (متهم پرونده جنایی) آشنا شده و با هم درگیر شده اند. یکدیگر در این باشگاه زن جوان مذکور که در فضای مجازی فعالیت می کرد، فیلم و عکس هایی از دعواهای […]

به گزارش رکنا، ادامه تحقیقات قضایی در پرونده مرگ دختری در باشگاه غیرقانونی ورزش های رزمی نشان داد این دختر مدتی پیش با «شهروز» (متهم پرونده جنایی) آشنا شده و با هم درگیر شده اند. یکدیگر در این باشگاه زن جوان مذکور که در فضای مجازی فعالیت می کرد، فیلم و عکس هایی از دعواهای خود را برای فالوورهایش به نمایش می گذاشت و با مرور محتوای گوشی اش، ابعاد دیگری از این ماجرای تکان دهنده فاش شد.

این وبلاگ نویس ورزش های رزمی بیش از 5500 فالوور داشت و چند روز قبل از مرگش ویدیویی از دعوای خود با مرد جوانی را در اینترنت منتشر کرده بود.

این در حالی است که تحلیل قاضی دکتر صادق صفری در این پرونده که ماهیت مجرمانه دارد، نشان داد که مالک باشگاه ورزشی با وجود تخلفات صنفی، برخی نکات قانونی را رعایت نکرده است. قرار وثیقه 3 میلیارد تومانی از سوی مراجع قضایی.

به گفته کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، باشگاه مذکور فاقد مجوز قانونی فعالیت بوده و به همین دلیل تا رفع تخلفات صنفی تعطیل شد.

به گزارش رکنا، نهم مردادماه سال جاری دختری 22 ساله به نام «سارا» هنگام درگیری با پسری در باشگاه غیرمجاز ورزش های رزمی دچار ضربه مغزی شد و 4 روز بعد در مرکز درمانی جان باخت. پس از مرگ این زن جوان و با دستور ویژه قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد)، جوان 23 ساله ای به نام «شهروز» دستگیر و به درگیری با این جوان اعتراف کرد. زن در قفس تور باشگاه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=347540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.