افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
6

ابزار هوش مصنوعی در شکستن رمزهای عبور ترسناک شده است!

  • کد خبر : 17780
ابزار هوش مصنوعی در شکستن رمزهای عبور ترسناک شده است!

ظهور هوش بدون شک می‌‌‌‌‌ با این، بیش از حد مسئولیت بزرگی نیز دارد و هوش مصنوعی نیز مانند هر یک از جنبه‌های قدرتمند دیگر است که باید نسبت به آن‌ها آگاه شود. یکی از جنبه های تاریک، قابلیت بسیار بالای هوش در شکستن رمزهای عبور و استفاده از آن در این زمینه است. در […]

ظهور هوش بدون شک می‌‌‌‌‌ با این، بیش از حد مسئولیت بزرگی نیز دارد و هوش مصنوعی نیز مانند هر یک از جنبه‌های قدرتمند دیگر است که باید نسبت به آن‌ها آگاه شود. یکی از جنبه های تاریک، قابلیت بسیار بالای هوش در شکستن رمزهای عبور و استفاده از آن در این زمینه است. در همین رابطه، امنیت سایبری سایبری Home Security Heroes در مطالعه جدید نشان می دهد که سرعت پیشرفت مصنوعی شکستن رمز عبور بسیار ترسناک ترسناک شده است! با اسمارتک نیوز همراه باشید.

هوش مصنوعی در شکستن رمزهای عبور استاد می‌شود!

Home Security Heroes اخیراً مطالعه‌ای را منتشر کرده‌اند که در آن به مبحث شکستن رمزهای عبور توسط ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی پرداخته و به شکل ویژه بر روی ابزاری به نام PassGAN ساخته شده است. موتور این سایبری از شرکت پاسگان برای تجزیه و تحلیل بیش از 15 میلیون عبور عبور کرده و به نتایج شگفت انگیزی دست یافتند.

ابزار هوش مصنوعی در شکستن رمزهای عبور

 

طبق مطالعه، 51 درصد از رمزهای رایج در کمتر از یک دقیقه، 65 درصد از کمتر از یک ساعت، 71 درصد در کمتر از یک روز و 81 درصد در کمتر از ماه قابل شکستن! این تحقیق شامل اکثر رمزهای عبور شش کاراکتری کوچکتر است که توسط هوش مصنوعی می‌شوند. این مطالعه نشان می‌دهد که رمزهای عبور با 18 کاراکتر در برابر ابزارهایی مانند ایمن ایمن نظر گرفته می‌شوند و شکستن یک رمز عبور از عبور کاراکتری کاراکتری نظر گرفته شده در نظر نظر در نظر ايمن در در بنابراین، اضافه شدن حروف و علائم، رمزهای عبور 18 کاراکتری در حال حاضر غیرقابل شکستن هستند.


بیشتر بخوانید:

  • آیا هوش مصنوعی خطرناک است؟ با خطرات آنی این فناوری نوین آشنا شوید

با این، حتی این سطح از ایمنی هم زمان زیادی به طول می‌کشد، زیرا فناوری هوش مصنوعی سرعت بسیار بالایی در حال حاضر دارد. Home Security Hero توصیه می‌شود که از حساب‌های خود در برابر چنین شکستن رمزی جلوگیری کند، از پسوردهایی با حداقل 15 کاراکتر، حاوی حداقل دو حرف، اعداد اعداد و نمادها استفاده می‌شود. جلوگیری از الگوهای قابل (مانند “1234”) و تغییر منظم و رمزهای عبور نیز بسیار مهم است. علاوه بر این، حتماً توجه داشته باشید که از رمز عبور یکسان در حساب های مختلف خودداری.

در حالی که رمزهای عبور ممکن است سخت به نظر برسد، این حداقل کاری است که می‌توان از آن‌ها محافظت کرد. در ضمن برای کمک به رمزهای عبور پیچیده می‌توان از یک رمز عبور مدیریتی استفاده کرد که این روزها انواع اقسام آن را در اختیار دارند. در مجموع همان‌طور که فناوری هوش مصنوعی روز به پیشرفت، نیازی است که یک قدم جلوتر از تهدیدات این فناوری باشد، از امنیت امنیت حساب‌های آنلاین خود مطمئن باشید که مطمئن هستید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.