افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

ابراهیم پور: بازنگری شهریه کنکور گامی اساسی برای برقراری عدالت آموزشی است

  • کد خبر : 384314
ابراهیم پور: بازنگری شهریه کنکور گامی اساسی برای برقراری عدالت آموزشی است

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بازنگری شهریه کنکور به ویژه با تصمیم رئیس جمهور را گامی اساسی در راستای عدالت آموزشی و تقویت رقابت سالم دانست. به گزارش ایسنا، فرشاد ابراهیم پور در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بازنگری در هزینه های کنکور به ویژه با تصمیم رئیس […]

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بازنگری شهریه کنکور به ویژه با تصمیم رئیس جمهور را گامی اساسی در راستای عدالت آموزشی و تقویت رقابت سالم دانست.

به گزارش ایسنا، فرشاد ابراهیم پور در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«بازنگری در هزینه های کنکور به ویژه با تصمیم رئیس جمهور گامی اساسی در راستای عدالت آموزشی و تقویت رقابت سالم است.

حمایت از ایثارگران و مناطق محروم ضروری است اما با رویکرد عادلانه باید به همه داوطلبان فرصت رشد داده شود. این اصلاحات می تواند آینده بهتری را برای نظام آموزشی ایجاد کند.»

به گزارش ایسنا، چند روز پیش مسعود مزکیان، رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی دستور بررسی و ساماندهی شهریه کنکور را با مهلت سه ماهه صادر کرد.

در این دستور خطاب به وزارت علوم، سازمان سنجش کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد: بر اساس استان که در جلسه 909 مورخ 20/06/1403 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید. به شرح زیر جهت اجرا ابلاغ می گردد. ماده 1: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف است حداکثر ظرف مدت 3 ماه با همکاری سازمان سنجش نظام آموزشی کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش. و کمیسیون تحقیقات شورای اسلامی به بررسی کلیه سهمیه های ارزشیابی و پیشنهاد به ستاد علم و فناوری دبیرخانه این شورا جهت تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرای آن از سال 1405، طرح پذیرش دانشجو و ایشان را پیشنهاد دهد. . طرح تقسیم استانی برای سهمیه بندی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.