افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 18 September , 2024
0

ابراهیمی: یک امتیاز در عربستان پیروزی برای پرسپولیس است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 365146
ابراهیمی: یک امتیاز در عربستان پیروزی برای پرسپولیس است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مقابل الاهلی شکست نخورد و بتواند از این تیم یک امتیاز بگیرد برای او یک پیروزی محسوب می شود. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با فارس، درباره دیدار امشب پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: واقعیت این است که فوتبال قاره آسیا نسبت به 30 […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس مقابل الاهلی شکست نخورد و بتواند از این تیم یک امتیاز بگیرد برای او یک پیروزی محسوب می شود.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با فارس، درباره دیدار امشب پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت: واقعیت این است که فوتبال قاره آسیا نسبت به 30 یا 40 سال قبل تغییرات زیادی داشته است و من. نمی توانم به شما بگویم چند کشور درجه یک عالی هستند و ما چند کشور درجه دو و چند کشور درجه سه در فوتبال داریم! در جام ملت ها چند تا از این ملی پوشان دسته دومی را دیدید که قهرمان شدند. همین تحولات را می توان در فوتبال باشگاهی آسیا مشاهده کرد. اما باشگاه های عربی منطقه خلیج فارس بازیکنان ستاره و بین المللی را جذب کرده و قدرتمندتر شده اند و در این زمینه اصلا نمی توانیم با آنها رقابت کنیم.

وی افزود: وقتی تیم های ما هنوز خونه به خونه به دنبال زمین ها و ورزشگاه های مناسب هستند و با مسائل پایه فوتبال مشکل داریم، نمی توانیم ستاره جذب کنیم و از نظر اقتصادی هم مشکل داریم، بنابراین مسئولان باید رسیدگی کنند. اول از طرف باشگاه ها و از طرف همسایه ها، فوتبال را روشن کنید و بگویید آیا واقعاً می خواهید فوتبال داشته باشید یا نه. اما اگر فوتبال می خواهند باید ورزشگاه های مناسب فوتبال و باشگاه های ما را فراهم کنند.

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس کار بسیار سختی مقابل الاهلی خواهد داشت، دستمزدی که این باشگاه به بازیکنان خارجی می دهد، ما اصلاً توان پرداخت آن را نداریم! حتی گاهی باشگاه ها نمی توانند حقوق بازیکنان ایرانی را به موقع پرداخت کنند اما در بازی امشب هافبک ها نقش تعیین کننده ای دارند و می توانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ابراهیمی با بیان اینکه سرمربی پرسپولیس درباره برد صحبت کرد، گفت: سرمربی باید حتماً درباره برد صحبت کند اما بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود و اگر پرسپولیس مقابل الاهلی شکست نخورد و بتواند یک امتیاز بگیرد. این تیم یک پیروزی برای او محسوب می شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)