افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

ابراهیمی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد/مدیریت نباید جدایی زاهدی را می پذیرفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 218819
ابراهیمی: پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد/مدیریت نباید جدایی زاهدی را می پذیرفت – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی بهترین گلزن این تیم گلسیانی باشد قطعا تیم برای گلزنی مشکل دارد. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با آنا درباره حضور پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر گفت: در دو هفته اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور و ذوب آهن پیروز شد. او در میدان قهرمانی باقی […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی بهترین گلزن این تیم گلسیانی باشد قطعا تیم برای گلزنی مشکل دارد.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با آنا درباره حضور پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر گفت: در دو هفته اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور و ذوب آهن پیروز شد. او در میدان قهرمانی باقی ماند. بالاخره تغییراتی در تیم ایجاد شد و یحیی گل محمدی رفت، گزینه هایی برای جایگزینی او وجود داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه خواستار سرمربیگری اسمار شدند، زیرا او یک فصل و نیم دستیار گل محمدی بود و از وضعیت تیم خبر داشت. . باز هم عملکرد او قابل ارزیابی نیست و خیلی زود است. قضاوت در مورد تمرین شما حداقل پنج هفته طول می کشد.

بازی های سخت تری برای پرسپولیس وجود دارد.

وی ادامه داد: بازی بدی از دو تیم مقابل ذوب آهن ندیدیم و روز خوبی برای محسن فروزان بود که اجازه نداد پرسپولیس بیشتر از یک گل بزند. خط دفاعی پرسپولیس بار دیگر با شکاف مواجه شد و مدافعان این تیم بیشتر به کناره ها رفتند. ذوب آهن اخراج شد و این به خط دفاعی کمک کرد. بازیکنانی که در خط حمله هستند یا در موقعیت گلزنی گیر افتاده اند باید در زدن آخرین ضربه مراقب باشند. بالاخره مسابقات سخت تری وجود دارد و راه پیروزی سخت می شود. حتی ممکن است تیم ببازد. بازیکنی که موقعیت‌های خوب گلزنی را از دست می‌دهد به اندازه یک مدافع یا دروازه‌بانی که اشتباه می‌کند و باعث می‌شود تیم گل دریافت کند، مقصر است.

استعدادیابی در فوتبال ایران از بین رفته است

سرمربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک نکته مهم را باید مورد توجه قرار داد. پرسپولیس بازیکن تهرانی ندارد و در خط حمله مشکل دارد. تیمی که موقعیت های زیادی کسب کند و از روی نقطه پنالتی پیروز شود، در گلزنی مشکل دارد. استعدادیابی در فوتبال ایران از بین رفته و مهاجم تهرانی و ایرانی را در پرسپولیس نمی بینیم که بتواند موتور گلزنی این تیم باشد. شما بازیکنان مستعدی را نمی بینید، چون پول وارد فوتبال شده، بازیکنانی هستند که چون پشتوانه مالی ندارند، کنار گذاشته می شوند یا به آزمون نمی آیند. چون نتیجه‌گرایی در اولویت است، مهاجمان جوان شانسی ندارند و سرمربی باید در برنامه‌های تمرینی روش‌های گل‌زنی را زیاد تمرین کند تا این کمبود را از تیمش برطرف کند.

مدیریت نباید جدایی زاهدی را می پذیرفت

ابراهیمی در مورد اینکه باید جدایی شهاب زاهدی را با وجود مشکل گلزنی از ابتدای فصل پذیرفت، تصریح کرد: وقتی تیم می بازد تقصیر مربی و کادرفنی است اما وقتی می برد. ، تلاش بازیکنان و حمایت مدیریت است. مدیریت نباید جدایی زاهدی را می پذیرفت. این بازیکن با باشگاه قرارداد داشت و نتوانست برود. اگر عیسی آل کثیر مصدوم شود چاره ای جز بازی با بازیکنان جوان نخواهد داشت. اگر اسمار با جدایی زاهدی موافقت می کرد باید به فکر رفع مشکل با خط حمله خود می بود و اگر موافق نبود، رهبری باید پاسخگوی تیم باشد. وقتی بهترین گلزن تیم گلسیانی باشد، قطعا تیم در گلزنی با مشکل مواجه می شود، زیرا وظیفه بازیکنان هجومی این است که بهترین باشند، نه دفاع وسط بالاتر از آنها. تصمیمات مدیریتی نقش مهمی در بسته شدن تیم دارد و اگر پرسپولیس برای قهرمانی از کورس دوری می کند به این دلیل است که نیازی به فکر حل مشکل گلزنی نداشته است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)