افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

ابراهیمی: دلیل اصلی این ناکامی، نداشتن مهره هاست/ مدیریت باشگاه باید ابزار موفقیت را فراهم کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158901
ابراهیمی: دلیل اصلی این ناکامی، نداشتن مهره هاست/ مدیریت باشگاه باید ابزار موفقیت را فراهم کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بدون زحمت محموله خودرو به فوتبالیست ها بدهند صدای من هم در می آید. ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: یحیی گل محمدی در عدم موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر مقصر نیست و […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بدون زحمت محموله خودرو به فوتبالیست ها بدهند صدای من هم در می آید.

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: یحیی گل محمدی در عدم موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس در هفته های اخیر مقصر نیست و دلیل اصلی این ناکامی تنها بوده است. کمبود بازیکن اگر بهترین مربی دنیا را برای پرسپولیس بگذارند اما بازیکن نداشته باشند نمی توانند برنامه ها و تفکرات خود را در زمین پیاده کنند.

وی ادامه داد: وقتی تیم می برد همه سینه های خود را می پوشانند و می گویند ما عامل اصلی برد بودیم اما وقتی تیم می بازد همه به مربی به عنوان مقصر شکست اشاره می کنند. مدیریت باشگاه برای قهرمانی باید تمام خواسته های مربی را برآورده کند تا او بتواند با مهره ها و ابزاری که در اختیار دارد نتایج خوبی کسب کند.

*با این روند دیگر شاهد فوتبال زیبا و شناور نخواهیم بود.

ابراهیمی در خصوص عملکرد ضعیف استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: چون فوتبال ایران در سال های اخیر ضعیف شده است، بازی های مهمی مثل دربی آنچنان زیبا نیست. با این روندی که باشگاه ها در پیش گرفته اند دیگر شاهد فوتبال زیبا و شناور در لیگ برتر نخواهیم بود. یکی از ضعیف ترین و بدترین دیدارهای تاریخ دربی را شاهد هستیم. هر دو تیم هیچ پلان، کیفیت و صحنه های دیدنی از خود نشان ندادند و فقط درگیری را به نمایش گذاشتند. با اینکه داور خوب سوت زد اما در بررسی خطاها با سیستم VAR اصلا ایده آل نبود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به کیفیت بالای فنی تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان قطعات ارزشمندی از فوتبال ایران را جمع آوری کرده و نسبت به سایر تیم ها بهتر است. آنها تمام دیدارهای خانگی و خارج از خانه خود را با نتایج مطلوب به پایان می برند و اکنون این تیم تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. فکر می کنم این فرصت اصلی برای قهرمانی در این فصل است.

*اگر بدون هیچ زحمتی محموله ماشین را به فوتبالیست ها بدهند صدای من هم به گوش می رسد

ابراهیمی درباره لغو مجوز واگذاری خودرو فوتبالیست ها از سوی دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: اگر بحث جوایزی است به همه قهرمانان ورزشی یک جوایز بدهند. اگر بدون زحمت به فوتبالیست ها محموله ماشین بدهند، صدای من هم در می آید. در ورزش های حرفه ای به ویژه دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک، اگر ورزشکاری قهرمان المپیک و بازی های جهانی شود، باید دو برابر یک خودروی لوکس دنیا به آن ورزشکار قهرمان حواله بدهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)