افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

ابراهیمی: در دربی بازی یک ساعت در دست پرسپولیس بود / 5 سال بازسازی نشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 376300
ابراهیمی: در دربی بازی یک ساعت در دست پرسپولیس بود / 5 سال بازسازی نشد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از نظر فنی بازی یک ساعت در دست پرسپولیس بود و استقلال فقط در 15 دقیقه کاری کرد. ناصر ابراهیمی درباره برگزاری دربی در استان اراک و شرایط فنی دو تیم گفت: برگزاری دربی در خارج از تهران نشان دهنده ضعف وزارت ورزش است. 5 سال نتوانستند بازسازی کنند. چطور ممکن […]

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از نظر فنی بازی یک ساعت در دست پرسپولیس بود و استقلال فقط در 15 دقیقه کاری کرد.

ناصر ابراهیمی درباره برگزاری دربی در استان اراک و شرایط فنی دو تیم گفت: برگزاری دربی در خارج از تهران نشان دهنده ضعف وزارت ورزش است. 5 سال نتوانستند بازسازی کنند. چطور ممکن است تهران با این جمعیت ورزشگاه نداشته باشد؟ شرایط طوری نباشد که بازی های تهران به شهرستان ها کشیده شود.

وی در مورد نکات فنی تیم های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: از نظر فنی بازی یک ساعت توسط پرسپولیس برگزار شد و استقلال تنها در 15 دقیقه کاری کرد. در 15 دقیقه اول پرسپولیس همچنان بلاتکلیف بود و در 15 دقیقه دوم بازیکنان همدیگر را پیدا کردند. دربی دیشب نسبت به سال های اخیر بد نبود. امسال بعد از چندین سال یک تیم برتر بود و بازی مساوی نشد. از نظر پاس، پرسپولیس عملکرد بهتری داشت و در نهایت پیروز شد. در فوتبال هیچ ستاره ای وجود ندارد و این یک واقعیت است. این بازی کاملا جالب بود. گاریدو نحوه هماهنگی بازیکنان را بلد است و کم کم شناختش از تیم کامل می شود. مهره های پرسپولیس بهتر از مهره های حریف بود.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که شعارهای هواداران استقلال علیه سرمربی این تیم را چگونه ارزیابی می کند و نکونام تا چه حد در شکست این تیم مقصر بوده است، گفت: فوتبال ایران ضعیف است و دیگر در قاره آسیا نیستیم. ما حتی دیگر بازیکنان خوبی نیستیم. هیچ مربی ای وجود ندارد که از آنها استفاده کند. این وظیفه باشگاه هاست که بازیکنان برجسته را جذب کنند. با توجه به این موارد کار استحکامات نیز بسیار مشکل است.

ابراهیمی در خصوص رفتار تماشاگران در دربی شب گذشته و پرتاب اشیاء مختلف به سمت بازیکنان و زمین، تصریح کرد: مردم از شرایط ورزشی و اقتصادی ناراضی هستند و ورزشگاه به محلی برای تخلیه آنها تبدیل شده است ، صحیح نیست و این صحنه ها پخش می شود و همه می بینند.

وی در خصوص تقابل رامین رضاییان با تیم سابقش و اعتراض هواداران پرسپولیس به این بازیکن گفت: این در فوتبال حرفه ای طبیعی است. بازیکنان به تیم های دیگر می روند. دیشب پس از اعلام پنالتی و باخت استقلال، ناراحتی رضاییان مشهود بود و حتی گریه کرد. زمانی که در تیم شاهین بودم شرایط زندگی ام طوری شد که به تیم تاج پیوستم. بیشتر نقل و انتقالات به دلیل مبلغ قرارداد است. خیلی ها از استقلال و پرسپولیس جدا شدند و به دلیل مبالغ بیشتر به تیم دیگری رفتند. ممکن است پشیمان شوند، اما تصمیم دیگری گرفتند. هیچ کاری نمی توان کرد چون فوتبال حرفه ای است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)