افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ابراهیمی: تا زمانی که استقلالی ها در رهبری بودند، اصلا صحبت نکردند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 280817
ابراهیمی: تا زمانی که استقلالی ها در رهبری بودند، اصلا صحبت نکردند!  – پرسپولیس نیوز

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که استقلال بالای جدول بود، مربیان و پیشکسوتان اعتراضی نکردند، اما حالا که قله را از دست داده اند، شاکی هستند! ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که […]

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که استقلال بالای جدول بود، مربیان و پیشکسوتان اعتراضی نکردند، اما حالا که قله را از دست داده اند، شاکی هستند!

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پرسپولیس در این بازی از فعل خواستن استفاده کرد و توانست 3 امتیاز مهم قزوین را به دست آورد. این نشان از زیبایی لیگی دارد که در آن استقلال و پرسپولیس با یک امتیاز همدیگر را تعقیب می کنند. امیدوارم پرسپولیس در بازی بعدی که میزبانش است، بهترین نتیجه ممکن را بگیرد و قهرمان شود. من شک ندارم که همه بازیکنان قلب یکسانی دارند و می توانند همه هواداران را خوشحال کنند.

و افزود: در برخی بازی ها از هافبک های تیم راضی نیستم چون پاس های درستی نمی دهند و همین باعث می شود به تیم حریف موقعیت بدهند. متأسفانه پرسپولیس در حال حاضر هافبک دفاعی ندارد و امیدوارم در بازی آخر مشکلی نداشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: نمی دانم این حرف ها از کجا می آید. برای فوتبال دوستانی که این حرف ها را می زنند خیلی متاسفم. وقتی تیمشان بالای جدول بود این حرف ها را نمی زدند. تا جایی که یادم می آید هیچ یک از بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس در زمانی که این تیم در رده دوم قرار داشت از گل های استقلال گلایه نداشتند. امیدوارم این دوستان از روی عقل و منطق در مورد گل های پرسپولیس صحبت کنند.

ابراهیمی در واکنش به اظهارات جواد نکونام (سرمربی استقلال) مبنی بر اینکه «نمی خواهند استقلال نتیجه بگیرد»، یادآور شد: شرمنده هستم که می گویند داوران را تهدید می کنند. یک سوال از جواد نکونام دارم. چرا زمانی که در بالای جدول بودید و در هیچ یک از کنفرانس های پیش از بازی شرکت نکردید درباره تهدید صحبت نکردید؟ از همه داوران لیگ برتر می خواهم بیایند و صحبت کنند. متاسفانه در فوتبال ایران وقتی تیمی می بازد به سمت نیمکت می رود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه می گویند جام “واقعی” مال استقلال است نیز بیان کرد: اگر استقلال نساجی را می زد، همین را می گفت؟ در مازندران همه شما (استکلال) روی بازی پرسپولیس متمرکز بودید. اگر به نساجی گل می زدی الان بالای جدول بودی و اصلا این حرف ها را نمی زدی. برای فوتبال ایران متاسفم که مربیان تیم های بزرگش اینطور صحبت می کنند.

وی همچنین درباره شایعه درگیری اوستون اورونوف (مهاجم ازبکستانی) و عیسی آل کثیر یادآور شد: در دیدار مقابل شمس آذر همه دیدیم که آل کثیر یک پاس فداکارانه به اورونوف داد و آن توپ هم گل بود. خوشبختانه همه اعضای تیم با هم دوست هستند و هیچ کس درگیری ندارد. متاسفم برای افرادی که دنبال حواشی برای پرسپولیس هستند. امیدوارم بازیکنان برای بازی با مس رفسنجان تمرکز خود را از دست ندهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)