افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ابراهیمی: تاریخ تکرار می شود. شاید دوباره قهرمان روز آخر مشخص شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 267339
ابراهیمی: تاریخ تکرار می شود.  شاید دوباره قهرمان روز آخر مشخص شود – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر می رسد اتفاقات سال 81 تکرار شود و شاید سرخ ها در روزهای اخیر به قهرمانی دیگری دست پیدا کنند. ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط سه هفته پایانی لیگ و رقابت سخت مجارستانی ها در قهرمانی اظهار کرد: دو تیم هفته […]

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: به نظر می رسد اتفاقات سال 81 تکرار شود و شاید سرخ ها در روزهای اخیر به قهرمانی دیگری دست پیدا کنند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط سه هفته پایانی لیگ و رقابت سخت مجارستانی ها در قهرمانی اظهار کرد: دو تیم هفته هاست با اختلاف امتیاز در جام قهرمانی هستند و این یک تکرار است. از آنچه در سال 2081 تجربه کردیم را به یاد می آورم.

وی ادامه داد: قدیمی ها به یاد دارند که استقلال در اوج بود و پرسپولیس در رده دوم وارد هفته پایانی لیگ شد. آن زمان مدیریت پرسپولیس بر عهده علی پروین بود و من هم مربی این تیم بودم. در آن سوی میدان زنده یاد منصور پورحیدری هدایت استقلال را برعهده داشت.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: استقلال در آن زمان تیم خوبی داشت و در آخرین بازی برای جشن قهرمانی به انزلی رفتند اما اتفاقات به گونه ای رقم خورد که در نهایت در تهران قهرمان جام حذفی شدیم. ملوان دوازدهم جدول رده بندی بود و توانست آن دیدار خانگی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و در تهران نیز با گل دقیقه 62 ابراهیم اسدی مقابل فجرسپاسی پیروز شدیم تا در ورزشگاه آزادی قهرمان لیگ شویم.

ابراهیمی تصریح کرد: الان هم همین اتفاق می افتد، استقلال بالاست و پرسپولیس در رده دوم است. البته الان سه هفته تا قهرمانی فاصله داریم و پرسپولیس باید دو بازی خانگی در آزادی انجام دهد که برای آنها برگ برنده است.

سرمربی سابق پرسپولیس یادآور شد: شرایط حساس است و همه چیز باید تحت کنترل باشد، در این هفته ها فشار روحی زیادی روی بازیکنان وجود دارد و کادر فنی تیم ها باید این شرایط را مدیریت کنند. سیستم بازی در این هفته ها می تواند تغییر کند زیرا هیچ شانسی وجود ندارد و تیم ها باید به نتایج دلخواه خود برسند و دیگر فرصتی برای جبران وجود ندارد در حالی که در سه هفته اخیر همه بازی ها همزمان است و این مسائل نیز می تواند بر روند بازی ها تاثیر می گذارد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر می رسد هر دو تیم شانس مساوی برای قهرمانی دارند و شاید بعد از این هفته بتوان نظر بهتری درباره شانس سرخابی ها برای قهرمانی داشت. در این میان نقش هواداران بسیار مهم است و امیدواریم شاهد بازی های خوبی باشیم.

گفتید هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه شنبه 10 خرداد از ساعت 19:45 همزمان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم رده چهاردهم استقلال خوزستان خواهد بود و استقلال باید در مازندران به مصاف نساجی برود. جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است.

در هفته بیست و نهم (یکشنبه 15 خرداد) و از ساعت 20:00 استقلال در آزادی میزبان گل گهر هفتمی است و پرسپولیس در هفته آخر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان شمس آذر خواهد بود (. جمعه 21 خرداد، پرسپولیس در آزادی به مصاف تیم دهمی مس رفسنجان می رود و استقلال در یک بازی خارج از خانه صدرنشین خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)