افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

ابراهیمی: این دربی من را یاد لیگ برتر اول می اندازد/ با کمترین شانس قهرمان شدیم

  • کد خبر : 18717

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان دربی را ترک خواهد کرد. سپاهان با توجه به حریفانش شانس قابل توجهی دارد اما فکر می کنم این بازی تغییراتی را در اوج ایجاد کند. ناصر ابراهیمی در گفتگو با مهر به دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که با توجه به اختلاف […]

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قهرمان دربی را ترک خواهد کرد. سپاهان با توجه به حریفانش شانس قابل توجهی دارد اما فکر می کنم این بازی تغییراتی را در اوج ایجاد کند.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با مهر به دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال اشاره کرد که با توجه به اختلاف یک امتیازی دو تیم صدر جدول، حساسیت های این دیدار سنتی را بالا برده است. شانس اما توانستیم فجر سپاسی شیراز را شکست دهیم و استقلال با شکست مقابل ملوان انزلی قهرمان شد.

ابراهیمی با یادآوری رقابت های سنتی دو تیم از ابتدای لیگ برتر افزود: هفته گذشته نیاز داشتیم فجر سپاسی را ببریم و استقلال مقابل ملوان باید شکست می خورد. در قهرمانی پرسپولیس هم همین نتایج اتفاق افتاد. حالا فکر می کنم این بازی شبیه مسابقه ای است که عنوان جام را مشخص کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره نقش تاثیرگذار هافبک های دو تیم در صدمین دربی پایتخت گفت: این دیدار در دو قسمت بسیار مهم است. اول اینکه فکر می کنم نتیجه بازی در 20 دقیقه آخر تغییر کند و بسته به کمربند وسط هر دو تیم گل رد و بدل شود. شرایط بدنی هر دو تیم بسیار خوب است و هر کار گروهی خوب انجام شود در دقایق حساس نیمه دوم به گل تبدیل می شود.

ابراهیمی ادامه داد: دومین نکته ای که در عملکرد فنی تیم ها نقش اساسی خواهد داشت، هافبک ها هستند. هر تیمی که خط هافبک خوبی در زمین داشته باشد قطعا در این بازی نتیجه می گیرد.

وی درباره تاثیر دربی در قهرمانی فصل جاری خاطرنشان کرد: بدون شک قهرمان از این دیدار بیرون خواهد آمد. سپاهان با توجه به حریفانش شانس قابل توجهی دارد اما فکر می کنم این بازی در اوج نیز تغییراتی ایجاد کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: دوست دارم پرسپولیس برنده شود اما باید واقع بین باشید که این دیدار خیلی سخت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.