افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

ابراز احساسات ابوالفضل پورعرب نسبت به پلیس

  • کد خبر : 367379
ابراز احساسات ابوالفضل پورعرب نسبت به پلیس

به گزارش صبح امروز مراسم رونمایی از تولیدات موسسه هنری ناجی که مربوط به آثار با محوریت نیروی انتظامی است برگزار شد و در این مراسم بازیگران تلویزیون و سینما علاقه خود را برای ایفای نقش پلیس اعلام کردند. . مهدی فخیم زاده سه شنبه 6 شهریور در مراسم رونمایی از تولیدات موسسه هنری ناجی […]

به گزارش صبح امروز مراسم رونمایی از تولیدات موسسه هنری ناجی که مربوط به آثار با محوریت نیروی انتظامی است برگزار شد و در این مراسم بازیگران تلویزیون و سینما علاقه خود را برای ایفای نقش پلیس اعلام کردند. .

مهدی فخیم زاده سه شنبه 6 شهریور در مراسم رونمایی از تولیدات موسسه هنری ناجی گفت: زمانی که سریال «خواب و بیدار» را بازی می کردم، مؤسسه هنری ناجی تازه کار خود را آغاز کرده بود و امروز شاهد فعالیت های بسیاری از این مؤسسه هستیم.

وی افزود: ناجی حنار در همه زمینه ها به روند تولید فیلم های پلیسی کمک کرده و امیدوارم موفق باشند.

نجفی: دستاوردهای خود را به مردم نشان دهید

در ادامه این نشست احمد نجفی اظهار داشت: کارآگاه علوی را بازی کردم که اولین کار پلیس کشور بود. واقعا خسته نباشید من زحمات شما را می بینم و باید اینها تولید شود و مردم بیشتر از آنها قدردانی کنند.

وی خطاب به سردار رادان افزود: همانطور که تلاش می کنید دستاوردهای خود را به مردم نشان دهید.

دهقان: دوست داشتم پلیس شوم اما بازیگری شدم که نقش های پلیسی زیادی بازی کردم

جعفر دهقان نیز گفت: از کودکی می خواستم پلیس شوم. من این کار را نکردم اما بازیگری شدم که نقش های پلیسی زیادی بازی کردم و معتقدم پلیس از امنیت و جان مردم محافظت می کند.

توکلی: اصلاح فرهنگ اجتماعی مهم است

هوشنگ توکلی در ادامه مراسم رونمایی از محصولات موسسه هنری ناجی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت اصلاح فرهنگ اجتماعی بسیار مهم است، گفت: در این 34 سال بحران های زیادی داشتیم و با تولیدات خوب، شرایط جامعه قابل بهبود است.

وی با اشاره به تولیدات ناجی آرت گفت: امیدوارم در سال آینده شاهد تولیدات بیشتری از هنر ناجی باشیم.

فیلی: افتخار می کنم که تعدادی از نقش های پلیسی را بازی کرده ام

محمد فیلی در این دیدار با تقدیر از تولیدات موسسه هنری ناجی گفت: افتخار می کنم که تعدادی از نقش های پلیسی را بازی کرده ام.

ابوالفضل پورعرب نیز در این دیدار اظهار داشت: وقتی در خیابان راه می روم حس خاصی نسبت به پلیس دارم. من در مورد پلیس صحبت نمی کنم، بلکه پلیس است. ما باید نگهبان را در لباس شما ببینیم.

وی افزود: آدم با لباس پلیس احساس امنیت بیشتری می کند. من از پلیس تشکر می کنم که اخیرا تلاش می کند بیشتر با مردم ارتباط برقرار کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.