افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

ابتدا کرم پودر یا کرم ضد آفتاب بزنم؟ فکر می کنم شما هم این سوال را دارید / خیلی شیک به نظر می رسید.

  • کد خبر : 184241
ابتدا کرم پودر یا کرم ضد آفتاب بزنم؟  فکر می کنم شما هم این سوال را دارید / خیلی شیک به نظر می رسید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب استفاده صحیح از کرم ضد آفتاب و کرم پودر یکی از نکات ظریف آرایش است که خانم ها می خواهند بدانند، ترفندهای اساسی و صحیح و زیبایی شناختی، حتما شما هم با ترس مواجه شده اید که ناشی از عدم مهارت در استفاده از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب استفاده صحیح از کرم ضد آفتاب و کرم پودر یکی از نکات ظریف آرایش است که خانم ها می خواهند بدانند، ترفندهای اساسی و صحیح و زیبایی شناختی، حتما شما هم با ترس مواجه شده اید که ناشی از عدم مهارت در استفاده از آن است. . از کرم پودر مقدار زیادی کرم پودر بزنید و جذابیت آرایش زیبا را کاملا از بین ببرید و داغ کنید! استفاده بیش از حد از کرم پودر روی پوست اصلا جذاب و زیبا نیست و بدتر از آن شما را شبیه ماسک و گچ رنگی می کند.

در واقع استفاده همزمان از ضد آفتاب و کرم پودر و البته آرایش غلیظ، جذابیت طبیعی پوست شما را از بین می برد. اصلاً خوشایند نیست که کرم های آرایشی زیادی روی پوست خود بزنید و فکر کنید این نوع کرم ها می توانند شما را زیبا کنند. بهترین راه حل این است که از کمترین مقدار کرم استفاده کنید تا صورت شما بی روح و مصنوعی به نظر نرسد، اگر کافی نیست به جای اینکه از همان ابتدا مقدار زیادی کرم روی صورتتان بماند، دوباره آن را بمالید. همچنین فراموش نکنید که اگر از چند کرم مانند مرطوب کننده، ضد آفتاب و کرم پودر به طور همزمان استفاده می کنید، حتماً چند دقیقه بین آنها صبر کنید تا هر کرم فرصت جذب مناسب داشته باشد.

IPO

آیا ابتدا باید کرم ضد آفتاب بزنم یا کرم پودر؟

حالا که فهمیدیم آرایش زیاد زیبا و مد نیست، بهتر است یک سری ترفندها در مورد کرم پودر و ضدآفتاب یاد بگیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم تا اثر سایشی و زیاده روی از کرم ها ایجاد نشود. سفیدی . . . آیا می دانید که آیا ابتدا باید کرم ضد آفتاب بزنم یا کرم پودر؟ چگونه می توانم بعد از چند ساعت ضد آفتاب را تجدید کنم؟ کرم پودری که مواد ضد آفتاب داشته باشد کافی است یا برعکس؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای داشتن چهره ای جوان باید قبل از آرایش یک لایه ضد آفتاب را به طور کامل روی قسمت های مختلف پوست خود پخش کنید. بگذارید کرم ضد آفتاب کاملا جذب شود و در مراحل بعدی اگر نیاز به استفاده از کرم های آرایشی دیگر را احساس کردید می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

آر

خوب، در مورد تعداد دفعاتی که می خواهید ضد آفتاب را تجدید کنید، باید بگوییم که بستگی به حساسیت، نوع پوست و قرار گرفتن در معرض آفتاب دارد. اگر پوست حساسی دارید که مستعد قرمزی است، بهتر است از کرم ضد آفتاب بی رنگ به تنهایی استفاده کنید و هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید کنید. فراموش نکنید که حتی اگر کرم پودری داشته باشید که مقداری SPF داشته باشد، به طور قابل توجهی از پوست شما محافظت نمی کند. از طرفی نمیشه روی هر قسمتی که زیر آفتاب میره کرم پودر رو به عنوان ضد آفتاب بزنید درسته؟

بنابراین لازم است روزانه از ضدآفتاب رنگی که دارای SPF مناسب پوست شما باشد استفاده کنید و یا مقدار مناسبی از ضدآفتاب بی رنگ را روی پوست تمیز بمالید و بعد از این مرحله می توانید از کرم پودری استفاده کنید که دارای SPF باشد یا خیر. او

0002666_935

چگونه می توانیم دوباره ضد آفتاب را روی آرایش صورت بزنیم؟

همانطور که گفتیم برای اینکه کرم ضد آفتاب بتواند تا حد امکان از پوست شما محافظت کند، ابتدا باید از کرم مرطوب کننده و آبرسان یا هر کرم مراقبتی که می خواهید استفاده کنید و 10 دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس ضد آفتاب بی رنگ و بی رنگ را انتخاب کنید. در صورت تمایل از کرم پودر هم استفاده کنید.

برای تمدید ضد آفتاب بهترین و ساده ترین کار این است که ابتدا کرم را با آب میسلار از سطح پوست خود پاک کنید و در مرحله بعد با آب یا استفاده از تونر مناسب پوست صورت خود را به خوبی تمیز کنید. و دوباره ضد آفتاب بزنید. آن را روی پوست تمیز خود بمالید.

اینکه روی کرم پودر ضدآفتاب بزنید و کرم را لایه به لایه بزنید، قطعا اقدام درست و جالبی نیست!

AdobeStock_65861437



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.