افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

ابتدا باید پودر یا ضد آفتاب بزنیم؟ راز داشتن پوستی صاف و شاداب را بیاموزید!

  • کد خبر : 18485
ابتدا باید پودر یا ضد آفتاب بزنیم؟  راز داشتن پوستی صاف و شاداب را بیاموزید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در مورد استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب بسیاری از خانم ها نمی دانند که ابتدا باید ضد آفتاب یا کرم پودر بزنند یا نمی دانند که چگونه همزمان با کرم پودر ضد آفتاب بزنند؟ از سوی دیگر، مشخص نیست که آیا استفاده از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در مورد استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب بسیاری از خانم ها نمی دانند که ابتدا باید ضد آفتاب یا کرم پودر بزنند یا نمی دانند که چگونه همزمان با کرم پودر ضد آفتاب بزنند؟ از سوی دیگر، مشخص نیست که آیا استفاده از ضد آفتاب پایه می تواند از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کند یا خیر. باید بگوییم که جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله به پاسخ همه این سوالات خواهید رسید. ضدآفتاب یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از پوست است و چند سالی است که وجود دارد، بنابراین محصول جدیدی در دنیای محصولات آرایشی و بهداشتی نیست، اما در سال های اخیر برخی از انواع این محصول با تکنیک های جدید روش های ابداعی محافظت می شود. پوست هایی با در نظر گرفتن زیبایی پوست در بازار دیده می شود که یکی از آنها این کرم پودر ضد آفتاب است. فراموش نکنید که یک قانون کلی در فصل تابستان وجود دارد که استفاده از ضد آفتاب هر روز و همه جا اجباری است.

در نتیجه نیازی به حذف هیچ یک از کرم های آرایشی و بهداشتی نیست، فقط مراحل و ترتیب استفاده را یاد بگیرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با آرایش حرفه ای پوست آشنا شوید.

برای مرحله اول کرم پودر یا ضد آفتاب؟

برای محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید، باید قبل از آرایش یک لایه ضخیم ضد آفتاب بزنید و سپس (در صورت لزوم) از کرم های دیگر استفاده کنید. مثلاً اگر پوست صافی دارید و از ضد آفتاب پودری استفاده می کنید، می توانید کرم پودر را حذف کنید، اما اگر از ضد آفتاب بی رنگ استفاده می کنید و پوست نسبتاً ناصافی دارید، بهتر است کرم پودر و کانسیلر را بعد از ضد آفتاب استفاده کنید. تعداد دفعاتی که باید از ضد آفتاب استفاده کنید به نوع پوست، شدت حساسیت و تعداد دفعاتی که در معرض نور خورشید قرار می گیرید، بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است.

ابتدا کرم پودر یا ضد آفتاب بزنید.

ابتدا کرم پودر یا ضد آفتاب بزنید.

آیا بلافاصله بعد از زدن ضد آفتاب کرم پودر بزنیم؟

شاید سوال خیلی از خانم ها این باشد که بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب سریعا کرم پودر بزنیم یا بهتر است از پرایمر استفاده کنیم؟ در پاسخ باید بگویم پرایمر نوعی زیرسازی است و به شما کمک می کند آرایشی عالی و زیبا داشته باشید و مدت زمان بیشتری روی پوست خود نگه دارید. استفاده از پرایمر الزامی نیست، اما اگر می خواهید آرایش شما بهتر روی صورت شما بنشیند و پوشش بهتری داشته باشد، استفاده از آن توصیه می شود.

ابتدا کرم پودر یا ضد آفتاب بزنید.

ابتدا کرم پودر یا ضد آفتاب بزنید.

در نهایت از پنکیک هایی با SPF استفاده کنید

با استفاده از پنکیک هایی که دارای مواد SPF هستند، می توانید کنترل آفات خود را اصلاح کنید. این محصولات به همراه محافظت نسبی از پوست در برابر اشعه خورشید، آرایش شما را مات و جذاب تر می کند. پنکیک ها انواع مختلفی دارند که به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به نوع پوست خود آن ها را انتخاب کنید زیرا پوست های چرب یا پوست های خیلی خشک هر کدام به نوع دیگری از پنکیک نیاز دارند.

ابتدا کرم پودر یا ضد آفتاب بزنید.

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.