افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
5

ابتدا باید به پیروزی و سپس به تفاضل گل فکر کرد.

  • کد خبر : 144635
ابتدا باید به پیروزی و سپس به تفاضل گل فکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر شب سه شنبه 23 آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برای شاگردان یحیی گل محمدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود که در صورت پیروزی در این بازی باید برای کسب جواز حضور در جمع تیم های […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر شب سه شنبه 23 آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برای شاگردان یحیی گل محمدی بسیار حائز اهمیت خواهد بود که در صورت پیروزی در این بازی باید برای کسب جواز حضور در جمع تیم های حاضر در مرحله حذفی به نتایج سایر دیدارها نگاه کنند.

در همین رابطه با اسماعیل حلالی پیشکسوت و کارشناس فوتبال پرسپولیس گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

وی در خصوص حساسیت بازی پرسپولیس – الدیل گفت: این دیدار بسیار تعیین کننده خواهد بود و علاوه بر اینکه پرسپولیس باید الدیل را شکست دهد، باید به نتایج سایر تیم ها هم توجه کند. تا بتوانیم به مرحله حذفی صعود کنیم.» دیدار امروز الشارجه و الفیصلی اردن مهم و تاثیرگذار است و باید امیدوار باشیم که نتایج به پرسپولیس صعود کند.

حلالی ادامه داد: ابتدا باید به پیروزی در این دیدار فکر کرد و سپس به تفاضل گل نگاه کرد زیرا حتی یک گل هم می تواند سرنوشت تیم های صعود کننده به مرحله بعد را تغییر دهد. همه می گویند این مسابقه مرگ و زندگی است، اما من باور نمی کنم، فوتبال یک نوع تجربه است و اگر در بازی اول مقابل نصر سخت بازی می کردیم، نگران نتیجه نبودیم. . از این بازی

پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کیفیت چمن ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل نصر بسیار بد بود و اکنون در شرایط بهتری به سر می برد، افزود: بازی مقابل نصر را به دلیل حواشی متعدد به راحتی باختیم. برخی مشکلات داخلی و حالا محکوم به شکست دادن الدحیل هستیم، امیدوارم بازیکنان با بیشترین تمرکز وارد زمین شوند و پرسپولیس یک برد شیرین و صعود به مرحله بعد را کسب کند.

در خصوص غیبت چند ستاره تیم الدیل از جمله “روبن سمدو”، “ادمیلسون جونیور”. و “فیلیپه کوتینیو” در دیدار مقابل پرسپولیس، کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: این دیدار برای نماینده قطر اهمیتی ندارد و با توجه به رقابت های لیگ، ستارگان این کشور تمرکز خود را روی بازی های ملی گذاشته اند و از بازیکنان ستاره خود استفاده خواهند کرد. در بازی های بزرگتر. اعراب پول زیادی را برای بازیکنان خرج می کنند و همیشه سعی می کنند بهترین های اروپا را جذب کنند.

حلالی ادامه داد: الدحیل در کناره ها ضعیف است و این مشکل در اولین بازی خود مشخص شد که با پاس عالیشاه و ضعف خط دفاعی پرسپولیس توانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند. تنها نقطه ضعف پرسپولیس در نوک خط حمله است و این تیم باید بازیکنان باکیفیت تری در این پست داشته باشد تا بتواند از فرصت ها استفاده بهینه کند. اگر مهاجم 6 دانگ از ابتدای مسابقات در پرسپولیس حضور داشت می توانستیم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.