افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ائمه جماعات استان کرمان روز جمعه با صلح دوست می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 219850
ائمه جماعات استان کرمان روز جمعه با صلح دوست می شوند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی ظهر شنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷۹ کمیته صلح در استان کرمان فعال هستند و ۷۹۹ نیروی حافظ صلح و ۱۱ نیروی حافظ صلح در راستای اشاعه فرهنگ صلح، بخشش و بخشش فعالیت می کنند. رضایت. وی افزود: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی ظهر شنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷۹ کمیته صلح در استان کرمان فعال هستند و ۷۹۹ نیروی حافظ صلح و ۱۱ نیروی حافظ صلح در راستای اشاعه فرهنگ صلح، بخشش و بخشش فعالیت می کنند. رضایت.

وی افزود: یکی از نهادهای انقلاب اسلامی که مردم سالاری دینی را نشان می دهد، حضور مردم در رویه های قضایی و شوراهای حل اختلاف است.

وی با اشاره به اهداف شوراهای حل اختلاف گفت: شوراهای حل اختلاف در سال 1380 با حضور افراد صاحب نفوذ و فرهیخته تشکیل شد و هدف آن پیروی از آموزه های دینی و رفع خصومت، حل اختلاف مردم و کمک به عدالت است. سیستم.

ابراهیمی ادامه داد: به زودی با یاری حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین حجتی. علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان برای ائمه جمعه استان ابلاغیه صلح یار صادر می کند تا از این فضیلت بزرگ بهره مند شده و در آن مشارکت داشته باشند.

معاون رئیس کل دادگستری افزود: نزدیک به 50 درصد درگیری ها و نزاع های مردمی به شوراهای حل منازعه ارجاع می شود و نیروهای ارزنده شاغل در شوراهای حل منازعه توانسته اند. هستند تعداد زیادی از پرونده ها را با صلح و تعهد ببندید.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 280 نفر در 319 شعبه شوراهای حل منازعه در سراسر استان مشغول خدمت به مردم و ترویج فرهنگ صلح و سازش هستند، گفت: طی ده ماهه امسال 204 هزار و 572 پرونده ارائه شده است. به شوراها حل اختلاف استان کرمان وارد شد که از این تعداد 201 هزار و 869 پرونده رسیدگی و 54 هزار و 411 پرونده منجر به صلح و سازش شد و درصد پرونده هایی که در این مدت با پرونده های قابل مذاکره مصالحه شد. 41 درصد بود.

وی افزود: هدف شوراهای حل اختلاف، تصویب قانون جدید شوراهای حل اختلاف است آن را مطالعه کنید محور اصلی ادامه دارد پیدا خواهد شد و این سه رکن صلح عبارتند از کمک، میانجیگری و داوری.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.