افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیین نامه واردات خودروهای جانبازان اصلاح شد.

  • کد خبر : 197822
آیین نامه واردات خودروهای جانبازان اصلاح شد.

به گزارش بازار، آیین نامه اجرایی واردات خودروهای سواری توسط ایثارگران موضوع بند و تبصره ۷ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور توسط مخبر معاون اول رئیس جمهور اصلاح و ابلاغ شد. که یکی از مهم ترین اصلاحات برای رفع شرط عدم امکان فروش رسمی، عادی و دفاعی تا پنج سال می باشد. در […]

به گزارش بازار، آیین نامه اجرایی واردات خودروهای سواری توسط ایثارگران موضوع بند و تبصره ۷ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ کل کشور توسط مخبر معاون اول رئیس جمهور اصلاح و ابلاغ شد. که یکی از مهم ترین اصلاحات برای رفع شرط عدم امکان فروش رسمی، عادی و دفاعی تا پنج سال می باشد.

در این مصوبه آمده است: هیأت وزیران در جلسه مورخ 11/11/1402 با پیشنهاد شماره 400.02.233183 مورخ 21/9/1402 بنیاد شهیدان و امور ایثارگران را به استناد ماده 138 ق. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. :

آیین نامه اجرایی بند و تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور مورخ 1402/5/18 به شرح زیر اصلاح می شود.

1- تبصره ذیل به ماده (10) الحاق می‌شود:

تبصره: نظام اولویت‌بندی برای امکان واردات خودرو توسط جانبازان متناسب با درصد جانبازی و نیز منابع و توانمندی‌های موجود خواهد بود.

2- در بند (1) ماده (17) بعد از عبارت «قطع نخاعی» عبارت «یا نابینایی هر دو چشم یا ترکیبی از دو جراحت ناشی از جراحات مذکور» اضافه و تبصره ذیل مقاله فوق:

تبصره : ایثارگران می توانند پس از ثبت سفارش با تشخیص و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران با رعایت شرایط بند (1) این ماده به شرط غیرتجاری بودن بدون کارت بازرگانی خودرو وارد کنند. که خودروی وارداتی دارای تاییدیه های «سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان فنی و خدمات پس از فروش سازمان ملی استاندارد ایران» است.

3- ماده (20) حذف شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.