افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

آیفون 17 پرو به یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 155554
آیفون 17 پرو به یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

می دانیم که هنوز برای انتشار اخباری در مورد آیفون 17 زود است، اما این مانع از شایعات نمی شود. بر همین اساس، آخرین گزارش ها از احتمال تجهیز آیفون 17 پرو به دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی حکایت دارد. این اطلاعات ارزشمند توسط یکی از تحلیلگران مشهور صنعت موبایل به نام جف […]


می دانیم که هنوز برای انتشار اخباری در مورد آیفون 17 زود است، اما این مانع از شایعات نمی شود. بر همین اساس، آخرین گزارش ها از احتمال تجهیز آیفون 17 پرو به دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی حکایت دارد.

این اطلاعات ارزشمند توسط یکی از تحلیلگران مشهور صنعت موبایل به نام جف پو ارائه شده است. آقای پو به خاطر دانش دقیقش از زنجیره تامین اپل شناخته شده است و پیش‌بینی‌های او درست از آب در می‌آید. همچنین این اطلاعات جدید را در یک یادداشت تحقیقاتی با تمرکز بر Largan Precision به عنوان یکی از تامین کنندگان کلیدی اپل ارائه کرد.

پو ادعا می کند که چنین به روز رسانی در آیفون های جدید می تواند مربوط به هدست های جدید ویژن پرو اپل باشد و نشان دهنده عملکرد بهینه این گوشی ها برای تجربه واقعیت مجازی است. با این حال وی در مورد جزئیات لنز تله فوتو و ارتباط آن با ویژن پرو چیزی نگفته است.

آیفون 15 پرو

برای مقایسه، خوب است بدانید که مدل فعلی آیفون 15 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو است. علاوه بر این، از زمان آپدیت iOS 17.2، این گوشی توانایی ضبط ویدیوهای سه بعدی با عمق میدان برای پخش در Vision Pro را به دست آورده است. هنگامی که گوشی به صورت افقی نگه داشته می شود، دوربین اصلی و فوق عریض با هم کار می کنند تا عمق بیشتری را در فضای فیلم ثبت کنند.

پیش از این، آخرین شایعات و گزارش ها حاکی از وجود لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی در مدل های آیفون 16 پرو بود و در صورت صحت این اطلاعات، آیفون 17 پرو مکس اولین آیفونی خواهد بود که دوربین پشتی کاملاً از لنزهای 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

بدیهی است که هرچه تعداد مگاپیکسل بیشتر باشد، عکس‌های به دست آمده بهتر می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند عکس‌های با جزئیات بیشتری بگیرند که برای برش، بزرگ‌نمایی و حتی چاپ عکس‌های در مقیاس بزرگ ایده‌آل هستند.

اما با توجه به اینکه هنوز تقریباً دو سال دیگر با آیفون 17 پرو (تا سپتامبر 1404) باقی مانده است، ممکن است برنامه های اپل در طول فرآیند توسعه تغییر کند. تا آن زمان، ما فقط می‌توانیم منتظر بمانیم و روی آخرین اطلاعاتی که فاش می‌شود تمرکز کنیم.

آیفون 16
تصاویر رندر شده آیفون 16

خبر دیگر اینکه اولین تصاویر رندر شده آیفون 16 نیز در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات قابل توجهی را در طراحی این گوشی نشان می دهد. این رندرها، بر اساس دستگاه های پیش تولید آیفون 16، نشان می دهد که گوشی هوشمند ممکن است طراحی دوربین عمودی را همانطور که در آیفون 12 دیده می شود حفظ کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.