افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

آیفون از ارتفاع 16000 پایی سقوط کرد و زنده ماند!

  • کد خبر : 173736
آیفون از ارتفاع 16000 پایی سقوط کرد و زنده ماند!

«سیناتان بیتس» در پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گفت که در حال راه رفتن بوده که این آیفون را پیدا کرده است. او نوشت: “یک آیفون در کنار جاده پیدا شد… هنوز در حالت هواپیما با نیم باتری.” وقتی به آن نگاه کردم، یک صفحه ایمیل با اطلاعاتی در مورد چمدان پرواز خطوط […]

«سیناتان بیتس» در پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) گفت که در حال راه رفتن بوده که این آیفون را پیدا کرده است.

او نوشت: “یک آیفون در کنار جاده پیدا شد… هنوز در حالت هواپیما با نیم باتری.” وقتی به آن نگاه کردم، یک صفحه ایمیل با اطلاعاتی در مورد چمدان پرواز خطوط هوایی آلاسکا باز بود. این گوشی پس از سقوط از ارتفاع 16000 فوتی کاملاً دست نخورده باقی ماند.

بیتس افزود: وقتی با اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده تماس گرفتم، آنها به من گفتند که این دومین تلفنی است که پیدا شده است.

هواپیمای Boeing 737 Max 9 ، با حمل 171 مسافر و 6 عضو خدمه ، روز شنبه شش دقیقه پس از پیاده شدن از فرودگاه پورتلند به انتاریو ، کالیفرنیا ، سقوط کرد.

در حالی که این هواپیما با سرعت بیش از 700 کیلومتر در ساعت حرکت می کرد و به ارتفاع 16000 پا بالاتر از زمین رسیده بود ، به دلیل آنچه که مشکل “اختلاف فشار” خوانده می شد ، بخشی از درب هواپیما در نزدیکی صندلی های مسافر شکسته شد و سوراخ بزرگی در بدنه هواپیما ایجاد کرد.

شخصی که آیفون را روی زمین پیدا کرد و آن را به اداره هواپیمایی هواپیمایی ایالات متحده تحویل داد ، گفت که دستگاه اپل در وضعیت خوبی قرار دارد و به نظر نمی رسد که تحت تأثیر حادثه غیرمعمول قرار گرفته است. یک عکس اضافی دیگر نشان می دهد که این آیفون در حال شارژ بوده و به دلیل تصادف کابل آن شل شده و گوشی سقوط کرده است.

مدل این آیفون هنوز به طور رسمی تأیید نشده است ، با این حال ، چندین کاربر از ظاهر آن گمانه زنی کرده اند که احتمالاً این تلفن می تواند آیفون 14 یا 15 Pro باشد.

پست آقای بیتس از زمان انتشار بیش از 8 میلیون بار در شبکه اجتماعی X دیده شده است.

بسیاری از کاربران از این امر شگفت زده می شوند. یکی از کاربران در پاسخ به تصاویر آیفون دست نخورده نوشت: “سرانجام ، پس از 20 سال ، جایگزینی برای نوکیا 3310 غیر قابل تخریب یافت شده است.”

کاربر دیگری نوشت: «این به AirDrop معنای جدیدی می‌دهد».

پیش از این ، اداره حمل و نقل هوایی فدرال ایالات متحده از همکاری مردم در یافتن درب مفقود شده هواپیما و سایر اشیاء احتمالی سقوط کرده خواست. رئیس جمهور این سازمان ، جنیفر هومندی ، روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری تأیید کرد که تیم بازیابی آن همچنین دو تلفن همراه را در هواپیما پیدا کرده است.

بر اساس این گزارش، در حیاط خلوت یک معلم مدرسه در پورتلند افتاده بود. این کشف که با نام “باب” شناخته می شود، دو عکس از در را برای مقامات هواپیمایی ارسال کرده بود. به همین ترتیب، علاوه بر تلفن همراهی که در کنار جاده پیدا شد، یک تلفن همراه دیگر نیز در حیاط خلوت پیدا شد.

پس از سقوط هواپیما ، شرکت هواپیمایی آلاسکا اعلام کرده است که تمام هواپیماهای Boeing 737 Max 9 خود را برای اطمینان از این که این هواپیماها دوباره مشکلی ندارند ، به زمین می اندازد.

آیفون از ارتفاع 16000 پایی سقوط کرد و زنده ماند!

۲۲۷۲۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.