افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

آیت الله علم الهادی تماس گرفت

  • کد خبر : 225774
آیت الله علم الهادی تماس گرفت

امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس آمد و به شورای نگهبان رسید اما ایراداتی داشت و این چالش همچنان وجود دارد. ایجاد حمایت های فرهنگی و قانونی برای پوشش تحرکات محدودکننده نهادهای قانونی و امنیتی بسیار مهم است، اما حیف است که در برخی حوزه های […]

امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس آمد و به شورای نگهبان رسید اما ایراداتی داشت و این چالش همچنان وجود دارد. ایجاد حمایت های فرهنگی و قانونی برای پوشش تحرکات محدودکننده نهادهای قانونی و امنیتی بسیار مهم است، اما حیف است که در برخی حوزه های حاکمیتی کار به بن بست خورده است و در این شرایط خود شما باید جلو بیایید. و از ارزش های مذهبی بودن حمایت کنند

به گزارش ایلنا، سید احمد علم‌هادی در خطبه‌های سیاسی این هفته نماز جمعه که با حضور پرشور زائران و اهالی در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات شورای اسلامی، گفت: و خبرگان رهبری گفتند: بر خود لازم می دانم از طرف همگان از حضور شما عزیزان حماسه ساز برای حضور در دو انتخابات سرنوشت ساز تشکر کنم. به خصوص مردم این نظام که با مشارکت خود نشان دادند که مردم در همه زمینه ها از این نظام حمایت می کنند و آماری بالاتر از میانگین کشوری را رقم زدند تا بار دیگر ثابت کنند «برادران خراسانی اینجا هستند».

وی افزود: بهمن ماه نمایانگر مردمی بودن این نظام بود و نشان داد که حتی اگر دشمن دندان های خود را برای برداشتن حمایت مردم از نظام تیز کند، این ملت در هر سطح و هر سطحی نقشه های او را با شکست مواجه خواهد کرد. توطئه. .

عضو شورای کارشناسان اداره کل خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر کارشناسان که هفته گذشته برگزار شد و مربوط به دوره پنجم بود، گزارشی از عملکرد کارشناسان قرائت شد و مقرر شد این گزارش بدون هیچ الحاقی ارائه شود. یا حذف باید در مجامع علنی و در رسانه ها توضیح داده شود تا مردم فکر نکنند این مجلسی است که سالی دو بار تشکیل جلسه می دهد تا زمان تصمیم گیری برسد. در این دیدار که در پایان با رهبر معظم انقلاب برگزار شد، سیاست های راهبردی مجلس خبرگان رهبری بیان شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مهم و تاثیرگذار موضوعات مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، از جمله اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب به این جریان فکر می کنند که انگار فقط یک جریان سیاسی است که پدر و مادرشان می خواستند این یا آن دولت برود. حکومتی که خواهد آمد . در حالی که انقلاب اسلامی یک زلزله جهانی بود و معادلات بین المللی را بر هم زد. عزیزان من نه تنها در گوشه ای از دنیا نهضتی برای تغییر حکومت شکل گرفت، بلکه در دنیای تک قطبی آن زمان که لیبرالیسم غربی بر تمام دنیا حاکم بود، انقلاب اسلامی زمینه ای برای دین ایجاد کرد. موثر در معادلات استراتژیک

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: لیبرال دموکراسی غرب تا پیش از انقلاب اسلامی، علیرغم برگزیدن نام آزادی و دموکراسی، جز تسلط بر جان، مال و ناموس ملت های ستمدیده و ستمدیده، کاری انجام نداد. آزادی را تحقیر کنید او دستاورد دیگری می خواست اما با انقلاب اسلامی ایران همه چیز تغییر کرد و کار به جایی رسید که امروز ملتی تحت محاصره و مظلوم مانند مردم یمن کشتی های دزد و راهزن بریتانیای کبیر و آمریکای جنایتکار را در دریا درهم می زند و غرق می کند. .

وی تاکید کرد: به نام دین و اسلام است که امروز انصارالله یک کشتی آمریکایی را به آتش می کشد، حشدالشعبی موشک شلیک می کند، حزب الله وارد میدان می شود و بالاخره به جایی رسیده که اسلام گرایی به یک جریان غیرقابل توقف تبدیل شده است. به همین دلیل است که امروز دشمن سعی می کند دین را در کنار همه ظلم ها و ستم هایی که دارد، نقطه عطف این ملت و کشور قرار دهد تا مردم بی دین شوند و انقلاب از شهر به پا شود.

علم الهادی با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب گفت: اینجاست که مقام معظم رهبری تاکید کردند که وظیفه خبرگان حفظ اصول ثابت این انقلاب است. و بر خلاف رویه معمول بیان شد که این اصول باید رعایت و محافظت شود.

وی گفت: در این جلسه بر دو اصل اساسی انقلاب تاکید شد. یکی مبارزه با استکبار که اصلی ترین راه رسیدن به ظهور و امداد است و دوم حفظ ارزش های دینی است که در عصر حاضر مورد هجمه راهبردهای فرهنگی و نرم دشمن قرار گرفته است. به همین دلیل است که می گوییم حجاب بزرگ ترین سم دشمن در برابر ارزش های دینی است و مردم باید مراقب پوشش خود باشند تا فراتر از تخطی فردی از هنجارها و سستی در دین از سوی افراد، به آن تبدیل شود. جنایت سیاسی و راهی برای شناخت دشمن ضد دین و اسلام: از جلب توجه بپرهیزید.

امام جمعه مشهد بر لزوم مشارکت مردم در عرصه دفاع از ارزش های دینی تاکید کرد و تصریح کرد: متاسفانه لایحه عفاف و حجاب از کمیسیون قضایی و فرهنگی مجلس آمد و به شورای نگهبان رسید اما اشکال داشت و این چالش هنوز وجود دارد ایجاد حمایت های فرهنگی و قانونی برای پوشش تحرکات محدودکننده نهادهای قانونی و امنیتی بسیار مهم است، اما حیف است که در برخی حوزه های حاکمیتی کار به بن بست خورده است و در این شرایط خود شما باید جلو بیایید. و از ارزش های مذهبی بودن حمایت کنند

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.