افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

آیت الله علم الهادی: تقارن بهار با ماه رمضان زیبایی آن را دو چندان کرده است

  • کد خبر : 237710
آیت الله علم الهادی: تقارن بهار با ماه رمضان زیبایی آن را دو چندان کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: بهار از دیرباز نماد تغییر و تحول بوده و نوید بخش سرزندگی و سرآغاز زمانی سرسبز و طبیعت زیباست و تقارن این بهار و روز نو با برکت روزها. ماه مبارک رمضان که ماه برکت و رحمت و مغفرت است، زیبایی بهار را دو چندان کرده است. […]



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: بهار از دیرباز نماد تغییر و تحول بوده و نوید بخش سرزندگی و سرآغاز زمانی سرسبز و طبیعت زیباست و تقارن این بهار و روز نو با برکت روزها. ماه مبارک رمضان که ماه برکت و رحمت و مغفرت است، زیبایی بهار را دو چندان کرده است.






آیت الله علم الهادی: تقارن بهار با ماه رمضان زیبایی آن را دو چندان کرده است


آیت الله سید احمد علم الهادی روز چهارشنبه در پیامی که به مناسبت آغاز سال 1403 در سایت خود منتشر کرد، افزود: سالی دیگر با فراز و نشیب های مختلف در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و در همه سختی ها و مشکلات شیرینی های رجیستری که در خاطرات ایران عزیزمان ماندگار شد.

وی در این پیام افزود: سال گذشته سالی سرشار از همبستگی، پیشرفت و تعالی برای ملت ایران بود، علیرغم همه کمبودها، مشکلات و تحریم های دشمن برای نابودی و تضعیف این ملت، اما حسودان و سرشناسان این ملت. سرزمین کهن و مثل همیشه خالق تمدن به معنای واقعی درخشید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جوانان ما در همه عرصه های ورزشی، علمی و بین المللی پرچم سه رنگ کشورمان را بر فراز قله های پرافتخار جهان به اهتزاز درآوردند و مایه مباهات و افتخار شدند.

علم الهادی افزود: از دیگر شیرینی های سال گذشته که هنوز طعم شیرین آن را حس می کنیم، حضور پرشور مردم در عرصه های انتخاباتی شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که بار دیگر مردم غیور هستند. استان خراسان که از سوی دیگر مردم ایران از حضور شما در این رویداد مهم کشور عزیزمان تشکر می کنند.

وی با تبریک به مردم کشورمان به ویژه خانواده های معظم شهدا و همه جانبازان و ایثارگران، افزود: به برکت روح و وجود مقدس این عزیزان، امروز کشور و ملت ما غرق در آرامش و سرمست شادی است. و شادی در این ایام نوروز را به یکایک عزیزان و خانواده های مدافعان حرم و میهن تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال اجر این عزیزان را از بیت المال غیب عنایت فرماید.

وی افزود: در حرم مطهر حضرت سامان الحجج (علیه السلام) سالی سرشار از برکت و رحمت و رزق و روزی فراوان برای همه شما مسالت دارم و امیدوارم خداوند سایه حق تعالی را به شما عنایت فرماید. رهبر تا آخر ظهور حضرت ولیعصر. باشد که پیشرفت سریع الله (فرجه الشریف) بر ما تداوم داشته باشد و پرچم این نظام با کفایت خود به صاحب اصلی خود برسد و هر چه زودتر چشمانمان به جمال مسحور کننده سرورانمان روشن شود.

منبع: ایرنا







۰