افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

آیت الله رئیسی انتظارات مردم از رئیس جمهور را بالا برد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 273395
آیت الله رئیسی انتظارات مردم از رئیس جمهور را بالا برد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و تنی چند از نظامیان و کارگزاران جهادی نظام اسلامی، اظهار داشت: ملت یگانه است. در ایران با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر این شهدا و ادای احترام به […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج ضمن تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور کشور و تنی چند از نظامیان و کارگزاران جهادی نظام اسلامی، اظهار داشت: ملت یگانه است. در ایران با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر این شهدا و ادای احترام به رئیس جمهور و یاران شهیدش در سراسر کشور بار دیگر حماسه آفرید. درود بر شما و اقداماتی که در این مسیر برداشتید.

وی گفت: این فضیلت است که خارجی ها علیرغم میل داخلی از ایران و ایرانی تعریف کنند. می گویند هر اتفاق سخت و مهمی که برای ایران بیفتد این کشور را قوی تر و با افتخارتر می کند. اساساً تمدن ایران اسلامی قهرمان سازی یا مقاومت است. برخی دیگر ایران را در این مسائل به خوبی می شناسند، اما برخی از خودی ها به دنبال ناامید کردن مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه کار آنها می تواند در انتخابات آینده بیشتر شود و با توکل به خدا بار دیگر دشمن داخلی و خارجی روسیه خواهند بود، گفت: یکی از مهمترین مشکلات این روزها مربوط به جلوی. اولین استراتژی دشمنانی که ایجاد کردند، اختلاف و تنش، دوقطبی و چند قطبی شدن، تقویت همدلی اجتماعی است. فرمان رهبری را می شنویم که توکل بر خدا آرام است.

حضور مردم در مراسم تودیع رئیس جمهور چشم دشمنان را کور کرد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری این آرامش را به جامعه نیز منتقل می کنند، خاطرنشان کرد: همه باید مراقب باشند که در دام شیطان و دشمنانی که شبهه افکنی می کنند و ایجاد اغتشاش می کنند، نیفتند. همه شما خوب فهمیده اید که حضور مردم و تعجبی که در جفای رئیس جمهور شهید ایجاد کرده است، چشم دشمنان را کور کرده است.

وی گفت: رئیس جمهور شهید با وجود موانع زیاد و زیرساخت های شکسته در عرصه های مختلف مدیریتی کارهای خوبی انجام داد. رئیس جمهور هشتم که خادم امام هشتم بود، چه در پوشش تولیت آستان قدس رضوی، چه در پوشش ریاست قوه قضائیه و چه در پوشش دوران ریاست جمهوری وعده داده بود که خادم ملت باشد. در دوران ریاست جمهوری خدمات زیادی به مردم ارائه کرد که بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه کرج بر لزوم بیان و تبیین خدمات گرانبهای آیت الله رئیسی در جامعه تاکید کرد و گفت: رئیس جمهور شهید انتظارات مردم را از رئیس جمهور بالا برد و آنها را به جایگاه اصلی خود بازگرداند. وی نشان داد که رئیس دولت در نظام اسلامی باید با قدرت و بدون توجه به حواشی خدمت کند. او خود را نفر دوم و اول مجریه کشور نمی دانست، بلکه خود را کارگزار نظام و دستیار رهبری می دانست.

دستاوردهای آیت الله رئیسی باید مکرر ذکر شود

او گفت که مسائل را پشت میز یا ویدئو کنفرانس و … پیگیری نمی کند بلکه در وسط میدان بوده و همیشه در کنار مردم بوده است. رضا علیه السلام جبران کرد، از نفاق و کم کاری بر حذر باشید. زبان این طیف آیت الله رئیسی در دوره کوتاه ریاست جمهوری خود به دستاوردهای زیادی دست یافت که باید بارها و بارها تکرار شود.

نماینده فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در طول 33 ماه ریاست جمهوری خود 28 سفر به 23 کشور جهان و 47 سفر استانی داشته است، خاطرنشان کرد: او با «ما می توانیم» وارد صحنه شد و نتیجه را به «ما می توانیم» تبدیل کرد. تمام وجود این مرد سرشار از امید و عقلانیت و آینده نگری بود و به اعلام گام دوم انقلاب که رکن اصلی آن امید است، اعتقاد کامل داشت.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید شجره مدیر نظام اسلامی را محو کرد، باید مراقب باشیم و گول کسانی را نخوریم که با او همخوانی ندارند، حتی اگر بگویند راه رهبری را ادامه می دهیم. و عمل کنید. به عنوان. آیت الله آل هاشم نیز یک روحانی اصیل، مردمی و سر به فلک کشیده، در کسوت نماینده ولی فقیه در طول هفته بود که در خدمت مردم بود و شخصیت خاصی داشت.

امیرعبداللهیان وزارت امور خارجه را اصلاح کرد

امام جمعه کرج تصریح کرد: امیرعبداللهیان مدیری توانمند، متدین، جهادگر و انقلابی بود که با اصلاح ساختار وزارت امور خارجه، دیپلماسی کشور را به مدت 33 ماه به جایگاه اصلی خود بازگرداند، از گدا بودن باز ماند، دیپلماسی اقتصادی را فعال کرد و علاوه بر آن مشارکت در انجمن های پرسود منطقه ای به طور همزمان استراتژی خنثی سازی تحریم ها و مذاکره برای رفع آنها را دنبال می کرد.

وی با بیان اینکه با تثبیت مطالبه سیاست خارجی، هم از محور مقاومت دفاع کرد و هم با همسایگان و کشورهای اسلامی تعامل داشت، تصریح کرد: در انتخابات آینده باید مراقب بود که این مسیر ادامه داشته باشد و تعادل به دست آمده از بین برود. فریب سخنان زیبا و گمراه کننده افرادی را نخورید که حتی گاهی اوقات اصلاً درست نیستند. انتخابات بعدی باید با مشارکت حداکثری برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو باید وحدت ملی، سرمایه اجتماعی، امنیت و اقتدار ملی را افزایش دهد، تصریح کرد: مثل همیشه از شورای نگهبان انتظار می رود بدون آسایش، ملاحظات سیاسی و توقعات زیاده خواهانه عده ای عمل کند. هوشمندانه و با رعایت قانون جایگاه ریاست جمهوری به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور باید محفوظ بماند.

انقلاب اسلامی شیوه جدیدی را برای اداره جهان معرفی کرد

آیت الله حسینی همدانی گفت: انقلاب اسلامی در این برهه نظام حکومتی جدیدی را در قالب مردم سالاری دینی به دنیا معرفی کرد که مردم در آن نقش واقعی دارند. در این سال ها از ابتدای شکل گیری نظام تا به امروز با وجود همه فراز و نشیب ها، حمایت و اعتماد مردم به آنها یکی از ارکان مهم است و انتخابات در این نظام جلوه واقعی مشارکت مردم در سرنوشت کشور.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش به هر طریق و شکلی تلاش می کنند وحدت ملی ما را برهم بزنند و به انسجام و ارتباط کلی مردم و مسئولان لطمه بزنند، اما به فضل الهی مشکلاتی پیش می آید که وحدت مردم را تحت تأثیر قرار می دهد. و عموم مردم نفرت از شیاطین به ویژه در ایالات متحده افزایش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.