افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیت الله جوادی آملی: تعطیلی فضای مجازی و فروش فیلترشکن با اخلاق سازگاری ندارد/ نباید اجازه داد مردم زیر بار مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

  • کد خبر : 157363
آیت الله جوادی آملی: تعطیلی فضای مجازی و فروش فیلترشکن با اخلاق سازگاری ندارد/ نباید اجازه داد مردم زیر بار مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و هیئت همراه با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با وی دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی، آیت الله جوادی آملی با قدردانی از خدمات ارائه شده، برای […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

سید محمد امین آقامیری دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی و هیئت همراه با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جوادی آملی، آیت الله جوادی آملی با قدردانی از خدمات ارائه شده، برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون در خدمت رسانی بهتر و نه در فضای مجازی کرد! در فضایی که ایده ها رد و بدل می شود، در فضایی که می توانید خواسته های خود را بیان کنید و به خواسته های دیگران پاسخ دهید، این فضا یک فضای واقعی است.

گفتند: دین به ما می گوید هر کاری می کنید، در نظر بگیرید که این کار در معرض چشم میلیاردها انسان است، کاری بکنید و طوری انجام دهید که اگر دیگری متوجه شد، شرمنده نشود! اگر کار و عمل زیر میز و روی میز باشد، اگر مردم بفهمند شرمنده می شوید، آن کار را نکنید!

فرمود: اگر گمراه نشویم و راه کسی را نبندیم، این بهترین درس اخلاق است، اخلاق چیزی نیست که بتوان گفت، اخلاق را نباید موعظه کرد و تبلیغ کرد، اخلاق خلق صفات است. انسان باید ساختار درونی خود را به گونه ای تنظیم کند که به بیراهه نرود و راه هیچکس را نبندد.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: اصل دوم این است که بدانیم «وزیر» به معنای وزن و «وزیر» یعنی کسی که بار سنگین کشور را به دوش می‌کشد. باید کاری کرد که باری از دوش خود و دیگران برداشته شود و مردم زیر بار مشکلات دست و پنجه نرم نکنند، به همین دلیل است که پیامبران الهی از خداوند «وزیر» خواستند. اخي * اشْدودْ به ازْري﴾ يعنى وزير انتخاب كن. برای من که از من حمایت خواهد کرد، که هم بار من و هم از دوش مملکت کم می کند! آدمی که نمی داند یا نمی تواند بار ملت را به دوش بکشد «وزیر» نیست بلکه خودش «وزیر» است!

سپس بیان کرد: کار و فعالیت او هم باید وزیر باشد و وزن را از سر مردم بردارد که هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلترشکن فروخته شود، این با اخلاق سازگاری ندارد.

آیت الله جوادی آملی گفت: ایرانیان بزرگ و بلندپایه هستند، ایران تاریخ و جغرافیا دارد، هر کجای ایران قدم بگذاری آثار باستانی فراوانی وجود دارد. وقتی اسلام آمد، ما بزرگ بودیم، بزرگتر شدیم، پس همه تلاش باید بر این باشد که سطح زندگی مردم با کرامتشان برابر شود.

فرمودند: حدیث شریفی که می فرماید: «إِنَّ السَّلامَ أَفْرَ وَ أَفْراً» جمله جدیدی است، اما داعی انشا تلقین کرده است، به این معنا نیست که اسلام متعالی است، بلکه به این معناست که انسان باید باشد. مسلم.به گونه ای که مردم تو اسلام بهره مند شوند و رشد کنند پس باید ابتکار و نوآوری داشته باشیم و با بهره برداری از این صنایع و نوآوری ها دیگران را حسادت کنیم و با این تحولات آبروی کشور برقرار شود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=157363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.