افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آیتم های شیک جذاب و شیک که نباید به دنبال آن ها باشید / در این کتاب ها زیبا به نظر می رسید!

  • کد خبر : 129813
آیتم های شیک جذاب و شیک که نباید به دنبال آن ها باشید / در این کتاب ها زیبا به نظر می رسید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه دوست دارند استایلی جذاب و زیبا داشته باشند و برای این کار خیلی ها تلاش می کنند، مخصوصاً اینکه امروز دیگر مثل قدیم نیست که هرکسی هر چه می تواند لباس می پوشد و می گوید خیلی خوش تیپ است. ما مردم با مدل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه دوست دارند استایلی جذاب و زیبا داشته باشند و برای این کار خیلی ها تلاش می کنند، مخصوصاً اینکه امروز دیگر مثل قدیم نیست که هرکسی هر چه می تواند لباس می پوشد و می گوید خیلی خوش تیپ است. ما مردم با مدل های مختلف مو آشنا هستیم و می توانیم موهایمان را از موهایمان بیرون بیاوریم و کاملاً می توانیم تفاوت مدل موی خوب و بد را درک کنیم، زیرا یک مدل مو نه تنها باید زیبا باشد، بلکه باید عیوب را نیز بپوشاند. به عنوان مثال می گویند افراد چاق رنگ های خیلی روشن را انتخاب نمی کنند زیرا این رنگ ها آنها را چاق تر نشان می دهد.

اما جدای از این، مواقعی وجود دارد که مردم برای شیک و زیبا بودن تلاش می کنند، به عنوان مثال، ممکن است شنیده باشید که قبیله ای در تایلند وجود دارد که زنان سعی می کنند گردن خود را بلندتر نشان دهند، زیرا آنها فکر می کنند جذاب تر است. روی حلقه های گردن دخترا از کوچیک بودن که گردن با اون حلقه ها بلندتر میشه که به مرور زمان بلند میشه! خوب این معیار زیبایی بین آنهاست اما در این مقاله می خواهیم در مورد یک سری مطالب در استایل زنانه صحبت کنیم که در عین حال زیبا و آزاردهنده هستند اما خانم ها می خواهند من را بکشند و با این مقاله زیبام کنند. آنها را داشته باشید!

کفش های پوینت زیباترین و کلاسیک ترین لباس ها اما در عین حال آزاردهنده هستند.

کفش های پوینت را می توان از جمله کفش هایی دانست که همیشه مد هستند، اما نکته اینجاست که کفش های پوینت به اندازه ای مضر هستند که کفش های پاشنه بلند می توانند به سلامت شما آسیب برسانند، زیرا در مورد کفش های پوینت فضا کافی نیست. برای انگشتان پا و به هم فشار می آورند و از طرفی در این مدل کفش ها فشار تمام وزن به جلوی پا می افتد که باعث آسیب به اعصاب انگشتان پا می شود.

سبک زنانه

به نظر شما کفش هایی با سایز بزرگتر راه حل هستند اما جاده خاکی است!

بسیاری از افراد، از جمله افراد مشهور، برای جلوگیری از تاول و تورم پشت پاشنه پا که اغلب با کفش های جدید ایجاد می شود، کفش هایی بزرگتر از اندازه پای خود می خرند که در این مورد، پای آنها درست است. زیر باشد فشار می آید اما اگر این کار به صورت دائمی انجام شود احتمال آسیب وجود دارد زیرا سبک راه رفتن شما تغییر می کند زیرا باید مدام طوری راه بروید که کفش از پای شما در نیاید و به همین دلیل ممکن است دچار عوارض شوید. مانند درد در صورت، زانو، درد پا، درد در ستون فقرات و غیره.

سبک زنانه

جواهرات بزرگ و سنگین، زیبا و مجلل اما مضر.

زیورآلات بزرگ مانند گوشواره های بزرگ می توانند نقطه کانونی در استایل شما ایجاد کنند و در نظر همه بینندگان جذاب به نظر برسند، اما متأسفانه اگر این نوع زیورآلات به طور مداوم استفاده شود باعث آسیب به گوش و عوارضی مانند کشیدگی می شود. پوست و حتی آسیب به لاله گوش و این علائم می تواند به مرور زمان منجر به پیری زودرس گوش شود.

سبک زنانه

لباس های تنگ می تواند باعث تحریک پوست شود.

اگر در مهمانی یا مراسمی از لباس های تنگ استفاده می کنید، باید همیشه هنگام راه رفتن مراقب باشید و قدم هایتان را با احتیاط بردارید، زیرا ممکن است این لباس ها بعد از چند ساعت پوشیدن آن ها ناراحت شوند. از خودتان عصبانی هستید که آنها را انتخاب کرده اید. البته علاوه بر این، این نوع لباس ها به دلیل جذب بیش از حد خود، گاهی اوقات پوست شما را تحریک می کنند و به دلیل تغییر گردش خون در ناحیه شکم، باعث ایجاد یک سری مشکلات گوارشی می شوند.

سبک زنانه

کفش های تخت، زیبایی هایی که می توانند کمر پدر را بگیرند.

بسیاری از افراد فکر می کنند که این کفش ها برای استراحت مداوم پاشنه های پا مناسب هستند، اما این کاملا درست نیست و اگر این مدل کفش را برای مدت طولانی می پوشید، باید انتظار داشته باشید که انواع مختلفی از دردها را در ناحیه پا و کمر تجربه کنید. و از طرفی دلیل آن این است که این کفش ها دارای کفی نازک هستند، حتی می توانید سنگریزه های زیر پای خود را احساس کنید که ممکن است احتمال آسیب دیدگی پاهای شما توسط جسم تیز را افزایش دهد.

سبک زنانه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.