افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

آیا یک لیتر چربی از صورت شما خارج می شود؟ با این روتین پوستی راحت و چهره ای درخشان خواهید داشت.

  • کد خبر : 137386
آیا یک لیتر چربی از صورت شما خارج می شود؟  با این روتین پوستی راحت و چهره ای درخشان خواهید داشت.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- قطعا زیبایی هر فرد چه زن و چه مرد جدا از استایل و لباسی که به عنوان خوش تیپ انتخاب می کنید، چهره شما نیز بسیار مهم است. همه ما همیشه فکر می کنیم که بهترین کار در مرحله اول انجام هزاران نوع عمل زیبایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- قطعا زیبایی هر فرد چه زن و چه مرد جدا از استایل و لباسی که به عنوان خوش تیپ انتخاب می کنید، چهره شما نیز بسیار مهم است. همه ما همیشه فکر می کنیم که بهترین کار در مرحله اول انجام هزاران نوع عمل زیبایی و تزریق انواع ژل و فیلر است، در حالی که اهمیت بسیار کمی به روتین و محافظت از پوست داده می شود. آنها دائماً گوش می دهند. قطعا وقتی پوستی سالم و بدون لک و جوش و البته صاف و شفاف داشته باشید، زیبایی شما دو برابر زمانی است که همراه با جراحی و تزریق بینی، صورت پر از جوش و لک دارید.

اما مراقبت از پوست اصول خاص خود را دارد. قیمت هر محصول چه گران باشد چه ارزان، خوب، همه ما می دانیم که هزینه یک محصول با کیفیت کم نیست، اما آیا بهتر است جوش بزنیم و چهره ای غیرعادی داشته باشیم و سپس به دنبال درمان بهتر باشیم یا خیر. بهتر است از آن مراقبت کنید و از آن محافظت کنید؟

پوست چرب مظلوم ترین نوع پوست است.

پوست های چرب را می توان مظلوم ترین نوع پوست دانست، زیرا دائماً می ترکد یا چرب می شود و این مشکلات واقعاً به آن پوست آسیب می زند. افرادی که پوست چرب دارند مطمئناً بهتر می دانند و بهتر می دانند که پوست چرب گهگاه باعث ایجاد جوش می شود و از طرفی درخشش روی پیشانی و بینی، آسیب به آرایش، منافذ باز پوست و … چقدر ناراحت کننده است. گاهی به نظر می رسد هر کاری که برای این پوست عزیز انجام می دهید بی فایده است. اما نگران نباشید و باور کنید که مراقبت از پوست می تواند این مشکلات را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و قلب شما را شاد کند! پس به این نکته توجه کنید.

البته مراقبت از پوست های چرب و خشک را فراموش نکنید، پوست در هر شرایطی نیاز به مراقبت دارد.

روتین پوست چرب

ساده ترین اما ایده آل ترین روتین پوست

پوست معمولاً برای آبرسانی و محافظت از خود روغن تولید می کند تا بتوان این مشکل را کنترل کرد. مهم نیست چقدر کم باشد یا چقدر! برای رسیدن به هدف مورد نظر یعنی کنترل چربی سطح بیرونی قطره، باید محصولات مرتبط را تهیه کنید تا روتین مناسبی داشته باشید. احتمالاً در اینستاگرام و وبلاگ نویسان دیده اید که با بسیاری از محصولات روتین های دشواری را نشان می دهند که ممکن است برای من و شما امکان پذیر نباشد، چه از نظر زمان و چه از نظر هزینه. خوب، در اینجا ما ساده ترین اما بسیار مؤثر روال را ارائه می دهیم.

1- مواد شوینده

2- تونر

3- مرطوب کننده

4- ضد آفتاب

روتین پوست چرب

اما مراحل روتین پوست برای پوست های چرب چیست؟

در مدت زمانی که خواب بوده اید، پوست شما کار خود را انجام داده و چربی زیادی تولید کرده است، بنابراین شستن صورت پس از بیدار شدن از خواب اولین و مهمترین کاری است که باید انجام دهید. اگر به انواع پاک کننده های پوست چرب دسترسی ندارید، نگران نباشید، فقط یک شوینده بدون صابون یا کف برای پوست های چرب تهیه کنید و صورت خود را بشویید.

به آرامی با آب گرم کار کنید و از پاشیدن آب داغ و سفت روی صورت خود خودداری کنید.

توقف استفاده از تونر در روتین پوست بسیار مهم است تا جایی که اگر ببینید چقدر خوب است، حذف آن از برنامه روزانه غیرممکن است. تونر مناسب صورت و قیمت خود بخرید و بعد از شستن با پد به صورت خود بمالید و به آرامی روی تمام نقاط پوست پخش کنید. آبرسانی و تغذیه لایه های زیرین پوست، کمک به از بین بردن منافذ بزرگ و حفظ رطوبت از مهمترین وظایف تونر پوست است.

روتین پوست چرب

بیایید از شر آن افسانه نادرست خلاص شویم که بسیاری از مردم می گویند پوست چرب نیازی به مرطوب کننده ندارد. در اینجا باید بدانید که پوست به طور خودکار روان و آبرسانی می شود و اگر دائماً آن را خشک کنید، این کار را هوشمندانه تر انجام می دهد. پس با شستن آن و استفاده از مرطوب کننده پوست خود را در حالت طبیعی نگه دارید تا تولید بیش از حد آن نیز متوقف شود. در اینجا بعد از مدتی خواهید دید که منافذ باز پوستتان کوچکتر می شود و دیگر پوستتان مثل قبل نمی درخشد.

در اینجا به آخرین مرحله رسیدیم که باید بگوییم که انواع ضدآفتاب های خوب با فرمولاسیون و مواد اولیه مناسب وجود دارد و فقط باید بهترین مورد را پیدا کنید. انواع مختلفی از ضدآفتاب ها به صورت ژل، کرم پودر، رول، اسپری و … در بازار وجود دارد، اما نکته مهم این است که باید به «مخصوص پوست چرب» بودن آن توجه کنید.

روتین پوست چرب





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.