افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

آیا یارانه ها در سال 1404 تغییر می کند؟

  • کد خبر : 391762

اصلاح قانون نحوه انتصاب افراد در مناصب حساس جنجالی شد و موجی از انتقادات نمایندگان مجلس از رئیس جمهور را آغاز کرد. آخرین اخبار بودجه 1404 حاکی از ثابت ماندن یارانه ها است. محدودیت جدید برای خارجی ها، تولیدکنندگان مواد غذایی را از به کارگیری کارگران غیرایرانی منع می کند. بر اساس اخبار، در روزهای […]

اصلاح قانون نحوه انتصاب افراد در مناصب حساس جنجالی شد و موجی از انتقادات نمایندگان مجلس از رئیس جمهور را آغاز کرد. آخرین اخبار بودجه 1404 حاکی از ثابت ماندن یارانه ها است. محدودیت جدید برای خارجی ها، تولیدکنندگان مواد غذایی را از به کارگیری کارگران غیرایرانی منع می کند. بر اساس اخبار، در روزهای آینده نشان پیروزی به سردار قاآنی داده خواهد شد.

به گزارش نماینده مجلس ایونا به نقل از اکو ایران، حمید رسایی نماینده تهران در واکنش به لایحه اصلاح قانون نحوه انتصاب افراد در مشاغل حسن با انتقاد از پزشکان مدعی شد که ظریف که پسرش تابعیت آمریکا را دارد، برخلاف نص صریح قانون به عنوان معاون وی معرفی شده است. در ادامه مجتبی رحماندوست، دیگر نماینده تهران نیز در واکنش به همین اقدام پزشکان از وی خواست که «صدا نکند».

حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هیچ تغییری در پرداخت یارانه ها در لایحه بودجه ایجاد نمی شود. او نیز خطاب قرار داد بازنشسته در نهایت در جلسه هیات مدیره طرح اصلاح برای تامین حقوق بازنشستگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت دولت تصویب شده است.

سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران از آیت الله خامنه ای در روزهای آینده خبر داد. نشانه فتح به سردار قاآنی اهدا خواهد کرد. وی همچنین در خبری دیگر گفت: قبل از وعده صادق 2 حملات سایبری داشتیم که باعث شد موشک ها به اهداف دقیق اصابت کنند.

تولید کنندگان مواد غذایی نمی توانند دنبال کردن خارجی ها سود می برند. بازرس کل استان تهران اعلام کرد که تولیدکنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند.

رسانه های صهیونیستی اخیرا عکس هایی را منتشر کرده اند که در آن آیت الله سیدعلی سیستانی در فهرست اهداف تروریستی این رژیم قرار گرفته و این اتفاق خشم عراقی ها را برانگیخته است. سخنگوی دولت عراق گفت که این توهین را محکوم می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.