افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

آیا کاهش قیمت ریپل (XRP) یک فرصت خرید است؟

  • کد خبر : 386500
آیا کاهش قیمت ریپل (XRP) یک فرصت خرید است؟

قیمت ریپل (XRP) تاکنون در ماه اکتبر نزدیک به ۱۵٪ کاهش یافت و این کاهش عمدتاً به دلیل درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادخواست ریپل بود. برای برخی از تحلیلگران، افت قیمت ریپل ممکن است یک فرصت خرید باشد تا دلیلی برای نگرانی. الگوهای قیمت تاریخی و انباشت نهنگ […]

قیمت ریپل (XRP) تاکنون در ماه اکتبر نزدیک به ۱۵٪ کاهش یافت و این کاهش عمدتاً به دلیل درخواست تجدیدنظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در دادخواست ریپل بود.

برای برخی از تحلیلگران، افت قیمت ریپل ممکن است یک فرصت خرید باشد تا دلیلی برای نگرانی. الگوهای قیمت تاریخی و انباشت نهنگ های اخیر نشان می دهد که قیمت ریپل ممکن است برای یک جهش بزرگ در ماه های آینده آماده باشد.

افزایش قیمت ریپل برای شکست صعودی الگوی مثلث متقارن

کریپتوبول (CryptoBull) تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال شباهت فراکتالی قابل توجهی را بین رفتار قیمت فعلی ریپل و مسیر صعودی آن در سال 2017 مشاهده کرد.

منبع: Crypto Bull
منبع: Crypto Bull

در آن زمان، قیمت ریپل در یک الگوی مثلث متقارن و به دنبال آن تثبیت شده بود ۶۶۲۴۰٪ تا سقف خود رشد کنید 3.31 دلار همانطور که در نمودار ماهانه مشاهده می شود، در اکتبر 2024، دارایی به نوک یک ساختار مثلث مشابه نزدیک می شود.

چنین الگوهایی معمولاً پیش‌آهنگی برای حرکت‌های قوی قیمت هستند و اگر ریپل به تاریخ خود پایبند باشد، شکست قیمت می‌تواند منجر به افزایش قابل توجهی شود.

در رابطه با مثلث های متقارن، به ویژه در یک روند صعودی، خرابی ها معمولا صعودی هستند و افزایش قیمت مطابق با ارتفاع مثلث در پهن ترین نقطه آن است.

در مورد ریپل، نوک مثلث متقارن فعلی حدودا 0.52 دلار اگر قیمت از این سطح بشکند و خط روند بالایی را تا حدود ژوئن 2025 بشکند، هدف صعودی الگو نزدیک به 23.40 دلار نشان دهنده افزایش خیره کننده خواهد بود ۴٫۲۰۰٪ در سال های آینده

موانع قیمت ریپل و تحلیل تکنیکال

تشکیل پرونده SEC در شکایت ریپل، به خصوص اگر این نهاد با موفقیت استدلال کند که فروش ثانویه XRP به سرمایه گذاران خرد قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض می کند، می تواند یک شکست بزرگ برای این تنظیم صعودی باشد.

منبع: فرد ریسپولی (فرد ریسپولی)

در این حالت، موج ممکن است زیر خط روند نزولی الگوی مثلث متقارن شکسته شود. سطحی که بیشتر با EMA 50 ماهه (موج قرمز) و سطح اصلاحی فیبوناچی 0.236 مطابقت دارد.

نمودار قیمت ماهانه ریپل - منبع: TradingViewنمودار قیمت ماهانه ریپل - منبع: TradingView
نمودار قیمت ماهانه ریپل – منبع: TradingView

اگر شکست نزولی رخ دهد، هدف قیمت بعدی حدود 0.0 سطح فیبوناچی خواهد بود 0.11 دلار که نشان دهنده کاهش 78.25 درصدی قیمت نسبت به سطوح فعلی است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-05 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.