افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

آیا پوشیدن شال یا روسری با مانتو خوب است؟ / جواب را یک بار برای همیشه بدانید و تا آخر دنیا شیک پوش بپوشید

  • کد خبر : 240530
آیا پوشیدن شال یا روسری با مانتو خوب است؟  / جواب را یک بار برای همیشه بدانید و تا آخر دنیا شیک پوش بپوشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه همه دوست دارند استایل داشته باشند و برای این کار تمام تلاش خود را می کنند، مثلاً شما که همین الان این مقاله را می خوانید یکی از این افراد هستید پس می توان گفت در دنیای امروزی بهانه ای برای زشت بودن نیست […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه همه دوست دارند استایل داشته باشند و برای این کار تمام تلاش خود را می کنند، مثلاً شما که همین الان این مقاله را می خوانید یکی از این افراد هستید پس می توان گفت در دنیای امروزی بهانه ای برای زشت بودن نیست و همه باید سعی کنند خوش تیپ باشند و در این میان حتی جالب است بدانیم که چه بخواهیم و چه نخواهیم لباس ما می تواند اطلاعات متفاوتی از ما حتی رنگ آن را به دیگران منتقل کند! به عنوان مثال، اگر از رنگ آبی بیشتر در استایل خود استفاده کنید، این ذهنیت را ایجاد می کنید که فردی قابل اعتماد و متعهد هستید که همان روانشناسی رنگ ها را در سبک شما به شما منتقل می کند که حتی می توانید خود را به عنوان یک فرد با رنگ ها تطبیق دهید. نیستند!

از این به بعد باید با دقت بیشتری لباس خود را انتخاب کنید و برای این کار باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی های بدنی خود داشته باشید، مثلاً اگر شانه های پهنی دارید و قسمت بالایی بدن شما نسبت به قسمت پایینی بزرگ است. ، می توانید به سراغ لباس زنان چهار شانه ای بروید تا اندام خود را متعادل کنند که نشان می دهد لباس حتی می تواند ایرادات بدن شما را اصلاح کند که فوق العاده است و چه چیزی بهتر از این؟ اما موضوع دیگری که برای داشتن یک استایل خوب باید به آن توجه کنید، ترکیب لباس های مختلف است، مثلاً از این نظر بسیاری از افراد این شک دارند که شال با مانتو یا روسری خوب به نظر می رسد که در ادامه به آن می پردازیم. در این مقاله بگویید، بیایید برای یافتن پاسخ این سوال صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

آیا پوشیدن شال یا روسری با مانتو خوب است؟

خوب شما برای پاسخ به این سوال که با مانتو، مانتو، شال یا روسری چه چیزی بهتر به نظر می رسد، روی این مطلب کلیک کرده اید و برای پاسخ به این سوال مثالی برای شما می زنیم:

فرض کنید قرار است با دوستانتان به بازار بروید و در این حین به یک کافه می روید و برای لباس خود یک استایل خیابانی می خواهید، برای این بهتر است ابتدا به فکر کفش های خود باشید، می خواهید قدم بزنید. بنابراین پوشیدن کفش پاشنه بلند اصلا انتخاب خوبی نیست و حتما باید کفشی را انتخاب کنید که برای پیاده روی مناسب باشد و در آن احساس راحتی کنید.

اکنون زمان انتخاب شلوار است، خوب، می توانید یک ست شلوار را با کت خود بپوشید یا شلوار جین را انتخاب کنید و در این بین از لوازم جانبی برای عمق بخشیدن به استایل خود غافل نشوید، مثلا ساعت، دستبند. و یک حلقه می تواند ظاهر شما را مدرن تر کند. .

حالا نوبت انتخاب شال یا روسری است، به نظر شما کدام یک بهتر است؟ خوب، شما می توانید هر دو را بگویید!

در واقع انتخاب شال یا روسری اصلا فرقی نمی کند، ابتدا باید ببینید کدام یک بیشتر به شما می آید و فرقش این است که شال کمی اسپرت تر است و روسری اگر رسمی تر باشد. ساده است و طراحی دارد. برای مهمانی بهترین است، بنابراین شما باید با توجه به موقعیتی که می خواهید در آن حضور داشته باشید، انتخاب خود را انجام دهید. خوب، برای قرار دوستانه، شال رنگی با مانتو خوب است. اکنون شما را بیشتر راهنمایی می کنیم.

شال یا روسری با کت به نظر می رسد.

برای یک مراسم رسمی با مانتو چه شال و روسری بپوشیم؟

برای مواقعی که باید ظاهری رسمی داشته باشید بهتر است از شال و روسری های تک رنگ استفاده کنید که از قضا خرقه کوچکی هم دارند، زیرا در این مواقع باید یک کت رسمی بپوشید که در بیشتر مواقع دارای یک کت است. یقه و پوشیدن روسری و شال بزرگ می تواند ناحیه گردن را بپوشاند و زیبایی آن را از بین ببرد.

شال یا روسری با کت به نظر می رسد.

برای قرار عاشقانه چه شال و روسری با مانتو بپوشیم؟

برای قرارهای عاشقانه بهتر است مانتوها و کت های مدرن را انتخاب کنید و در کنار آنها شال و روسری مدرن بپوشید تا شبیه یک خانم مدرن به نظر برسید، پس بهتر است شال و روسری های کرپ، ساتن یا حریر را انتخاب کنید. خوشبختانه تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

شال یا روسری با کت به نظر می رسد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 4انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.