افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

آیا پوست شما خشک است و کرم پودر زیبا نمی خوابد؟ / با ژل آلوئه ورا به راحتی صورت خود را درخشان کنید

  • کد خبر : 166735
آیا پوست شما خشک است و کرم پودر زیبا نمی خوابد؟  / با ژل آلوئه ورا به راحتی صورت خود را درخشان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به خشکی پوست به خصوص در فصل پاییز و زمستان که دما و رطوبت هوا پایین است بسیار مشکل ساز است. علاوه بر احساس بد خشکی پوست، خارش و سوزش نیز آزاردهنده است. راه های زیادی برای حفظ رطوبت پوست و عدم رسیدن آن به حد خارش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

خشکی پوست به خصوص در فصل پاییز و زمستان که دما و رطوبت هوا پایین است بسیار مشکل ساز است. علاوه بر احساس بد خشکی پوست، خارش و سوزش نیز آزاردهنده است.

راه های زیادی برای حفظ رطوبت پوست و عدم رسیدن آن به حد خارش و سوزش وجود دارد. امروز روشی طبیعی و مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد می کنم که امتحان کنید و تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

تاثیر مثبت ژل آلوئه ورا بر روی پوست.

آلوئه ورا و ژل موجود در برگ های این گیاه اثرات مفید بسیاری بر سلامت و زیبایی پوست دارند. ژل آلوئه ورا خالص دارای اثر درمانی بر روی پوست بوده و در درمان بسیاری از مشکلات پوستی مفید است.

آلوئه ورا 4

ژل آلوئه ورا روی هر نوع پوستی که دارید، به خصوص پوست خشک، تأثیر مثبتی دارد، مگر اینکه متخصص پوست شما را به دلایلی از استفاده از آن منع کرده باشد. جالب است بدانید که به عنوان بخشی از بسیاری از محصولات بهداشتی و آرایشی که در داروخانه ها و فروشگاه ها خریداری می شود، از این ژل برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی نیز استفاده می شود.

استفاده از ژل آلوئه ورا را فراموش نکنید

اگر پوست خشکی دارید می توانید از ژل آلوئه ورا به عنوان مرطوب کننده استفاده کنید. باید بگویم که این ژل طبیعی خیلی سریع جذب پوست می شود و بهتر است بلافاصله بعد از استحمام از آن استفاده کنید تا رطوبت طبیعی پوستتان حفظ شود.

آلوئه ورا 1

جالب است بگوییم ژل آلوئه ورا برای پوست های چرب نیز بسیار مفید است و منافذ و مجاری تنفسی پوست را مسدود نمی کند و باعث جوش و آکنه نمی شود.

آلوئه ورا و پیشگیری از چین و چروک پوست

مطالعات متخصصان زیبایی نشان می دهد که استفاده از ژل آلوئه ورا در به تعویق انداختن علائم پیری بسیار مفید است زیرا این گیاه شگفت انگیز با استفاده منظم چه به صورت خوراکی و چه موضعی می تواند خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد. به همین دلیل از ژل آلوئه ورا در کرم های ضد پیری پوست نیز استفاده می شود.

آلوئه ورا 8

چگونه از آلوئه ورا استفاده کنیم؟

می توانید برگ های گیاه آلوئه ورا را از عطاری ها بخرید و سطح برگ ها را با چاقو ببرید و به ژل داخل آن برسید. راه دیگر استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی است که در بازار موجود است.

آلوئه ورا 7

آلوئه ورا برای چه موارد دیگری استفاده می شود؟

گیاه آلوئه ورا و ژل فوق العاده موجود در برگ های آن خواص شگفت انگیزی دارند. جالب است بدانید که این ماده طبیعی برای التیام بریدگی و خراشیدگی پوست، درمان سوختگی، اگزما، آکنه و التهاب پوست، بهبود آفتاب سوختگی، درمان تبخال و کاهش سیاهی دور چشم مفید است.

آلوئه ورا 3

اگر به زیبایی و سلامتی خود اهمیت می دهید و به دنبال مقالات مفید در این زمینه هستید، بقیه مقالات سایت با هشتگ دانش زیبایی را مطالعه کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.