افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آیا پدافند هوایی در برابر حملات اسرائیل موفق بود؟

  • کد خبر : 409935
آیا پدافند هوایی در برابر حملات اسرائیل موفق بود؟

غلامحسین رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: پدافند موفق پدافند هوایی بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت. اطلاع رسانی کند جریان جدید; غلامحسین رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به عملیات موفق پدافند هوایی ایران گفت: پدافند موفق پدافند هوایی بار دیگر اقتدار و اقتدار نیروهای مسلح […]

غلامحسین رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: پدافند موفق پدافند هوایی بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.

اطلاع رسانی کند جریان جدید; غلامحسین رضوانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به عملیات موفق پدافند هوایی ایران گفت: پدافند موفق پدافند هوایی بار دیگر اقتدار و اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت.

وی افزود: نیروهای مسلح از خون شهدای اخیر بویژه شهیدان نصرالله و سنور بهره مند شدند و با بصیرت و قدرت کامل به مقابله با آمریکای حاکم و رژیم صهیونیستی پرداختند و صفحه زرین دیگری از پیروزی های اسلام را بر کفر جهانی ورق زدند.

رضوانی تاکید کرد: کسانی که حتی اطلاعات مختصری از تاریخچه و شکل گیری رژیم منحوس غاصب انگلیس و آمریکا دارند، می دانند که وجود این رژیم در توسعه و تداوم تجاوز، کشتار و جنایت نهفته است.

و افزود: اما محدودیت رژیم اشغالگر کاذب این به خاطر دو چیز است: اول اینکه جنگ ها باید کوتاه مدت باشند و دوم اینکه همه جنگ ها باید پیروز شوند، حتی اگر حداقل در روایت باشد.

یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: در حقیقت رژیم صهیونیستی پس از شکست های پی در پی و طولانی شدن جنگ به ویژه در غزه و لبنان در حال جان دادن است.

وی افزود: اما از آنجایی که این شکست عواقب عظیم منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، با حمایت تروریسم جهانی و با تنفس مصنوعی، دوره مرگ طولانی شده است.

یکی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: از این نظر این حمله با دستورات و تمهیدات آمریکا به مرحله فعلی رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.