افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آیا پاهای شما لاغر و بلند هستند یا چاق و کوتاه؟ مهم نیست که چکمه را اینگونه انتخاب کنید، ظاهر خوبی دارد

  • کد خبر : 163785
آیا پاهای شما لاغر و بلند هستند یا چاق و کوتاه؟  مهم نیست که چکمه را اینگونه انتخاب کنید، ظاهر خوبی دارد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها خیلی ها منتظرند تا برف ببارد و برای همین لحظه شماری می کنند تا بالاخره آن کت یا ژاکت گرمی را که امسال خریده اند بپوشند و از طرفی به راحتی بروند. آن مرد با چکمه ها و چکمه های جدید خود. هوا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها خیلی ها منتظرند تا برف ببارد و برای همین لحظه شماری می کنند تا بالاخره آن کت یا ژاکت گرمی را که امسال خریده اند بپوشند و از طرفی به راحتی بروند. آن مرد با چکمه ها و چکمه های جدید خود. هوا اینطوری است، بعضی ها می گویند گرم است و بعضی ها می گویند سرد است و به همین دلیل نمی توان لباس گرم پوشید. گوش دادن به دیگران بهتر از بیمار بودن است. ! حتی اگر جایی برای رنگ قرمز وجود دارد، می توانید بوت های قرمز نیز به سبک خود بپوشید که امسال بسیار مد شده و قبلا در مقالات قبلی گفته بودیم که با چه چیزی می توان آن را ترکیب کرد.

پس با این حساب زمستان خود را همانطور که هست پیدا کنید و از لحظات خود لذت ببرید و سعی کنید انواع خوب و منحصر به فرد داشته باشید زیرا در این حالت احساس بسیار خوبی خواهید داشت و این موضوع می تواند روی اعتماد به نفس شما نیز تاثیر بگذارد و تاثیر بسزایی دارد و این چرا همیشه دنبال خوش تیپ بودن باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید و بهترین نسخه از خود را بسازید، به همین دلیل در این مقاله قصد داریم در مورد چکمه ها و نیم بوت های مناسب برای هر نوع پا با شما صحبت کنیم که بسیار مهم هستند، یعنی چرا پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما باشید.

چکمه و نیم بوت برای پاهای بلند و نازک.

برای ساق های بلند و لاغر باید یک جفت چکمه انتخاب کنید که قسمتی از ساق پا را که پوشانده شده بزرگتر نشان دهد، مثلا در این قسمت ها با ظلم زیمبوهایی مثل سگک می توانند پاهای شما را پرتر نشان دهند. از آنچه هستند شما می توانید ببینید. همچنین یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از آن برای چاق‌تر نشان دادن پاهایتان در هنگام پوشیدن چکمه استفاده کنید، این است که رنگ شلوارتان را برخلاف رنگ چکمه‌تان انتخاب کنید، مثلاً اگر چکمه‌هایتان مشکی است، رنگ سفید را انتخاب کنید. شلوار، یا اگر چکمه های شما خاکستری است، شلوار صورتی کم رنگ را انتخاب کنید.

چکمه و نیم بوت

چکمه و چکمه برای پاهای چاق

یکی از موارد مهم برای افرادی که پاهای چاق دارند، انتخاب شلوار و کفش مناسب مانند چکمه است، توصیه ما به این افراد در انتخاب چکمه این است که چکمه های ساق بلندی را انتخاب کنند که قسمت زیادی از ساق پا را بپوشاند. به این ترتیب پاهای خود را لاغرتر نشان می دهند، بنابراین این افراد نباید چکمه های چین دار و نیم چکمه را انتخاب کنند، زیرا در این صورت قد آن ها کوتاه تر و پاهایشان چاق تر به نظر می رسد. همچنین به خاطر داشته باشید که چکمه های شما باید ساده باشند و پر زرق و برق نباشند.

توصیه دیگری که می توان به شماهایی که پاهای چاق دارید این است که سعی کنید رنگ شلوارتان را با رنگ چکمه هایتان هماهنگ کنید تا با وجود داشتن تنها یک بازو، بلندتر و لاغرتر به نظر برسید. یک رنگ جذاب برای چکمه های شما می تواند مخمل مشکی با شلوار مشکی یا تیره باشد.

چکمه و نیم بوت

چکمه و نیم بوت برای پاهای کوتاه

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد کوتاه قد هستید، توصیه ما در انتخاب چکمه این است که چکمه های ساده و بلند مشکی را انتخاب کنید و بهتر است چکمه های شما پاشنه دار و پاشنه مخفی در بین آن ها باشند، می توانند گزینه خوبی باشند. اگر نمی خواهید کسی بداند که کفش پاشنه بلند است و در نهایت با هر دو جذاب تر و بلندتر به نظر می رسید. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید بلندتر به نظر برسید، بهتر است آن دسته از چکمه‌هایی را انتخاب کنید که دارای خطوط عمودی هستند، به عنوان مثال، چکمه‌هایی که دارای زیپ عمودی هستند. در مورد رنگ، به سراغ رنگ های تیره مانند چکمه های مشکی، زرشکی و غیره بروید. شلوارهای همرنگ را فراموش نکنید.

چکمه و نیم بوت

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.